Joto - Egotripp
Jag har varit välidigt inaktiv ett tag nu... Så jag lägger ut nånting jag skrivit lite på idag nu :) Sluta rappa för Guds skull så sluta rappa för mig! För när jag har en egotripp då kan du tacka för dig! När jag skriver en text så brukar jag fråga mig själv är detta bra eller bäst? Och svaret är bäst! När du skriver en text så brukar du fråga dig själv är detta kasst eller sämst? Och svaret är sämst! Ingen kan skriva som jag för att jag skriver så bra. Motståndet bryter jag av för att jag skryter så bra! Att du vunnit mot mig hade varit en best-seller. Fast hur fan ska någon kobent kunna vinna med hästlängder? Jag är även jävligt söt, typ som någ i Loonie Toons! Att säga emot är som att jämföra din morsa med Lucy Lou! Och precis som Fruity Loops så blir du slagen bit för bit. Allt du skriver blir till skit för du kan inte stava till lyricist! Och du fattar ingenting... Du blir skadad av mitt ego för mina rader är så vassa att folk tror du blivit emo. Nu tar jag min egotripp och beger mig av... Vem är snyggast och bäst? Det är jag... Jag är cp-bra... Vi ses nån dag... Läs och kommentera. :*:*
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|