Noodlestyle & Profile/ Klagar på utbudet vid maten på sjukhuset
Noodlestyle: jag är så jävla sjuk att jag är stukad överallt från hjärnbarken av rökskador till min brutna högerarm. jag rullar fett, fråga bara vår rehabsjukvård där jag hostar slem och kastar dart med stelkrampssprutor. inte konstigt jag har direktnummret till larmcentralen när jag sängväter så mycket att mitt hus har vattenskador. två burkar valium och morfin och en tub med kortison råder bot min rabies, fotsvamp och mitt chrons syndrom. jag stakar mig med käpp som pensionärer, har ingen "rap i blodet" men botox i mina kapillärer "life goes on" men jag står kvar, har magen full med cyanider plus att mina knäskålar ser ut som pyramider man kan tro jag är ett resultat av en incestfest men ingen chans jag hänger läpp som BD/SM jag är jämt och ständigt sjuk, men en vissen noodle botas lätt av tabletter och diverse injektioner.
Profile:
Jag försökte ha roligt men hamnade i vården Armen gör ont, och den jävlen ser till att jag inte sover När jag lyssnar på låten, och rör mig på håret Så känner jag åter, att jag rullar fram som tåget Nu när jag känner dem såren, Att jag inte har kvar låren, som jag tappat på kåken så känner jag åter, att jag rullar fram som tåget Och detta året, ska jag se till att jag inte råder Jag blir du, och kan sparka mig själv till månen Det vad min dröm, sen jag levde med fåren Efterbliven, och kommer aldrig hamna i bråket så känner jag åter, att jag rullar fram som tåget Tar in 2000watt med en slad i pungkulornas ådrer Om det gör inte, fråga inte mig..för det är nu jag åker Snälla kan någon översätta vad jag skriver? Jag är döv,kan inte läsa, så vad betyder skiten?
http://www.myspace.com/noodlestyle
|