Stukad - Tid
Mina dagar passerar förbi, kan inte planera min tid År går åt spillo när jag borde börja leva mitt liv Spenderar Guds största gåva som en inspelad repris Medan min värld faller i bitar som en raserad ruin Mycket snack.. det är lätt att säga lev i nuet När avbilden av ens liv är lika grå som tegelhusen Timmar försvinner medan sekunderna tickar Och dagarna går upp i rök som mina rullade spliffar Blunt eller rizzla, pipa eller bong... Flummiga vibbar får mig att skriva denna sång Jag gungar och kickar medan beaten drar igång samt blundar och blickar bakåt på tiden som var soft På livet som var soft, men det nalkas en framtid Polare försvinner men minnen stannar för alltid Gammla dar när allt var bra - fast i det förflutna Vänner för livet, bränner på kniven, plastar in knudan Vem fan ska jag lura? Jag kedjeröker levebrödet Förpestar själen, men jag är redan död så.. En zonkig jävel med en holk i näven Jag sätter mig i fotöljen och börjar blanda spliffen För när ganjan brinner så sansas sinnet Eller så greppar jag micken och börjar rabbla skrifter För det är flumpoesi, om allt och inget... Det är gammla minnen, det är samma kille Det är fortfarande bara snubben under luvan Det är bara Stukad på en gubbe dunderknuda Det är då och nu, det är år med kul som slår om till pest när lyckan når sitt slut Det är timmar som du har spenderat i häktet Det är första ciggblosset när du senare släpptes Det är småsakerna och det där lilla extra Inte förens gråskalorna målats kan fimpen släckas Nu njuter jag för stunden, minuter och sekunder Tar du med dig biran så bjuder jag på skunket.... Så ska du rökas ner och supas under bordet...
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Det är timmar som du har spenderat i häktet Det är första ciggblosset när du senare släpptes Det är småsakerna och det där lilla extra Inte förens gråskalorna målats kan fimpen släckas Nu njuter jag för stunden, minuter och sekunder Tar du med dig biran så bjuder jag på skunket.... så himla fett avslut så jag dör. stukad när han är som bäst så finns ingen bättre än
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
På livet som var soft, men det nalkas en framtid Polare försvinner men minnen stannar för alltid - Det bästa jag läst på mycket mycket länge... Gammla dar när allt var bra - fast i det förflutna Vänner för livet, bränner på kniven, plastar in knudan Vem fan ska jag lura? Jag kedjeröker levebrödet Förpestar själen, men jag är redan död så.. - det här stycket e med helt sjukt bra.... hela texten var grym..stört snyggt..du rimamr som en galning på sina ställen men innehållet e ändå sanslöst skönt..asbra verkligen..jiee
http://www.myspace.com/noodlestyle
Lyricist
2007-03-04 00:13
Så jävla dope verkligen. Allt diggas...Innehållet, hur du framför innehållet, rimschemat och flytet. Skillz på hög nivå.
härligt. du kan din grej stukad. UPP
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Damn. På livet som var soft, men det nalkas en framtid Polare försvinner men minnen stannar för alltid Gammla dar när allt var bra - fast i det förflutna Vänner för livet, bränner på kniven, plastar in knudan Vem fan ska jag lura? Jag kedjeröker levebrödet Förpestar själen, men jag är redan död så.. - Riktigt jävla bra stycke, behöver inte ens motivera för du vet nog varför. Du rimmar galet och innehållet är inte mycket sämre. Grymt! /Ranch
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
vad jag ser just nu är fan fett. lkkmr med mer criticts imorron.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett nice! diggadePå livet som var soft, men det nalkas en framtid Polare försvinner men minnen stannar för alltid extra mycket.. tung text man
Tack så hjärtligt!
Helt okej.. Inget jag höjde ögonen för, men helt okej..
Highfive anyone, anyone?
Så jävla nice!! Jag älskar när ditt namn pryder lyricismforumet... Kommer tillbaka med bättre kritik sen.. : )
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Timmar försvinner medan sekunderna tickar Och dagarna går upp i rök som mina rullade spliffar Blunt eller rizzla, pipa eller bong... Flummiga vibbar får mig att skriva denna sång Jag gungar och kickar medan beaten drar igång samt blundar och blickar bakåt på tiden som var soft Man känner lugnet över de hela & kan inte göra annat än digga. Min favoritdel helt klart, då resten inte glimmade till lika mycket, men du håller hög nivå, det är ingen tvekan. fin text, upp me den!
Helt otroligt nice.. Jag läste igenom en gång till nu! Alltså, jag tycker att det är bortom ord, det finns verkligen inget jag skulle vilja ändra på. Jag sitter verkligen och befinner mig i texten när jag läser den; det tyder på en skicklig skrivare.. Fy fan main... Avslutet är helt magiskt.. jävligt nice!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Tack för dom fina orden! Värme och kärlek som nattkrig hade sagt :)
I love U, Marry Me!!!
"Inte konstigt att horan är fattig när hon jobbar på timlön!"
En av mina favoritexter här. Så mycket man kan relatera till. Diggar den grymt mkt.
Indirekt I'm all yours baby :)norskjaeveln Tack man!
perfa perfa perfa. läste den högt och den flöt som vatten. verkligen. är den audioanpassad? eller har du bara förmågan? innehållet är så ångestfyllt och realistiskt och allt det där så man vill dö.
stay stukad, fett bra!
www.myspace.com/kdlwilen
Det är timmar som du har spenderat i häktet Det är första ciggblosset när du senare släpptes Det är småsakerna och det där lilla extra Inte förens gråskalorna målats kan fimpen släckas Nu njuter jag för stunden, minuter och sekunder känner igen mig i de där.. peewh.. riktigt fin text!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Tack, skönt att ni diggar det!
Upp!
Upp2
Vad gör du i skåpet per? - Jag leker periskop. tjena, fett nice som vanligt, laid back och enkelt men ändå avancerat. Du får mer utförlighet på nästa text du lägger upp. Kristaller och Klet!
Haha periskop :D Tack! Blanda en fet!
En sista upp. Kom igen whoa!
riktigt skön gilla den som fan!
den här var fet...
VSMA Är du rädd hora? Så många läxor ska läras ut att jag får starta en skola.
Tackar!