Du är underbar! (Min 1a text! Hjälp mig utvecklas ! Kommentera!)
Har träffat en underbar tjej, ville bara skriva av mig lite om hur ja känner när ja tänker på henne osv! Detta är min 1a text som ja inte skriver till ett beat! Är väl inte den bästa direkt, men ge gärna kommentarer på vad ja kan förbättra, för vill J*vligt gärna bli bättre på de! Tack! pc!
Du är underbar! ...
Mitt hjärta bankar, de slår just nu bara för dig Jag tror att jag för första gången kan ha hittat en bra tjej En tjej som hjälper mig, som inte ger mig fler problem Jag är så lycklig, vill ha dig här hos mig så vi kan ligga sked Mysa å pussas , jag älskar denna känslan av att vara nykär Ja gör allt för dig, du kan ta mitt täcke på natten om du fryser Du stannar min tid och du får mig att känna glädje Smärtan i själen är borta nu, ja undrar bara, vart är den? Jag tror den har flugit sin väg för att du har skrämt iväg den ... Jag levde i en värld full av hat och svek, färgen på min hud var pga alla droger alldeles för blek. ... Ja var aldrig ute i solen och hade skoj med mina vänner, jag satt i soffan istället där ja kunde snorta bort va ja kände Tills den dagen då ja träffade dig, kan inte fatta att du valde mig Du är en alldeles för bra tjej, nästan så ja tvivlar på att du är sann Innan du kom så hamnade jag ofta i bråk där ingen vann Du har hjälpt mig att växa, till att bli en bättre person De är så att man kan kalla dig min lärare, å ja älskar varje lektion
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
|