I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nik - (noname)ej klar

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-03-01 06:48

Nik - (noname)ej klar

Vers1

tårarna som vägrar sluta att rinna försöker lätta på mitt hjärta som långsamt börjar att försvinna livet som du lever nu är ingen tröst du förstår inte att det fräter sönder mitt bröst gumman saknar dig så mycket vill höra din underbara röst du kom ner som en ängel så ståtlig och vacker skuttar genom livet så skönt och elegant medans jag står där som en stor och dum jävla elefant varje sekund varje minut varje dag som går så fäller jag en tår snälla du kan du ge mig lite sömn att sova med dig igen var inget mer än en dröm det går inte att få en enda blund utan att jag tänker på vår underbara stund tänk om alla andra bara kunde förstå vad du och jag nu måste genomgå jag är som en krigare som bara försöker att leva vidare men utan dig så går det inte så bra för du är den enda som jag bara vill ha


Ge mig komments
peace!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.