Bortkastad (behöver fett me kritik ifall jag ska komma framåt)
Borde kanske inte sitta här o snacka skit men det vet väl varenda fitta sånt kallas kritik lugnt för man behöver inte tillfredställa nån publik men hör mig för jag lämnar efter mig högar med lik lätt att stänga ut barnskrik när man är rik det är väl inget fel att ta från de som inget har det handlar ju om mina bättre dar med mina kolesterolvärden har jag nog inte många såna kvar så skit samma om nån får växa upp utan far lämnar inga frågor när jag kan köpa mina svar
Världen är så vacker när man har stålar ändå tomt i bröstet, känns som tusen nålar fast bara o dra till närmsta krog sånt är lätt glömt när man fylleskrålar börjar bli gammal känns som jag fått nog fattar inte vad som sliter nån annan drar ju min plog börjar få slut på krediter inget gemensamt med mina rika vänner har nog mer att tala om med kassaexpediter vet inte riktigt vad som händer men det känns som nått bränner
Bara några år från min lyxpension men var är min ambition gick över döda kroppar för mitt guld men nu är min kedja mest tyngd av skuld när jag tänker tillbaka; så mycket jag valt att försaka bara för jag ville smaka av lyxen två lägenheter o en villa men inget hem famlade o föll från den sanna vägen fanns en tid när jag brann ville förändra världen men glöden försvann o jag slutade vid denna kalla härden välbärgad men döende tvingas jag nu ensam möta mitt öde hela mitt liv var jag rädd för att bli sedd först nu förstår jag hur jag blev vilseledd försent nu, ligger på min dödsbädd allt som håller mig sällskap är vindens kalla drag ingen hör när jag drar mitt sista andetag
VSMA Är du rädd hora? Så många läxor ska läras ut att jag får starta en skola.
|