Neobica - Tänk om du kunde besöka dig själv i framtiden
Jag vandrar på en stig, mitt i ett kalhygge Där rinner en bäck som är svart och skitig Har förhoppningar om att jag har ett bra yrke Men tappar hoppet när jag ser hur allting blivit
Jag vandrar fram, vet inte hur jag hamnat här Letar efter ansikten, men ser inte en skymt av min gamla värld Allt är förstört, naturen har feber och gräset är torrt Letar efter människor, men vägen är lång Det ryker i fjärran, fabriker som spyr ut gaser Ser upp mot skyn, den stora solen grämer sig för den nya dagen Som nalkas, allt det vackra som fanns i min tid är borta Jag hoppas, nu verkligen att tiden stoppas Nån gång år 2008, jag hoppas att jag redan är död För jag varit här tio minuter och är redan förstörd Plötsligt får jag syn på en man sittandes på en stubbe Mitt ute i ingenstans, sa jag man, snarare någon gubbe Jag går fram till gestalten och säger ursäkta mig Han tittar upp och säger "du verkar skrämd" Då säger jag, detta är inte min tid, vem är du? Jag kallades sebastian, men det vet du, eller hur? "Herre gud, så du är jag" "exakt, så är det" "Men får jag fråga vad har då hänt med världen" "Det är en för lång historia, låt oss säga att den mist sin gloria"
Vi hade ett samtal, och jag fick reda på mycket Jag hade steriliserat mig lycklig, För jag ville inte att mina barn skulle få leva där Jag har tappat livsglädjen tack vare framtidens stela värld,,,
Vi syns.....
Du verkar skrämd
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|