Hubler - Igår var kaos & texten blev lång
Igårkväll var kaos.
Det började vid middagstid på jag ringde på dörren hos Kaggen, vi softade & drog sedan ner till pizzan på hörnet, tog varsin öl och såg när våra planer för kvällen grusades, för vi hade ont om pengar men vi ville bli fett berusade Så Kaggen fick en snilleblixt, vi åkte snabbt till Viper Room -denna raden har ingen mening, men snyggt rim; Tiger Woods, Vi gled in på klubben, beställde oss några öl var för här kostade dom 19:- stycke, så vi hade råd med ett par! Det fanns inga lediga platser, förutom bakom en soffan som låg vid toaletten, men skitsamma, vi satt där och softa, vi kände inga, men när man dricker blir alla ens vänner, och snart kom våra smutsiga polare som sparkar din mjälte om du tjafsar.. och då kom det en kille, han tjafsa med kaggen så vi drog bort han till toaletten & sparka hans arsle.. ..Mer öl, mer öl, mer öl, mer öl.. Sup & påpeka att snubbens flickvän har en fet röv! ..Mera öl, mera öl, mera öl, mera öl.. Sup & sup lite till tills du blir medvetslös. Sen försvann jag från klubben, skulle planka på tuben, Men då kom en väktare, som jag sparka på kuken, Så nu fick jag springa!! Woooh.. nu var jag i nån öde stadsdel gick och muttrade "väktarn var bög.. allt är hans fel" Jag träffade en pundare som ville köpa ladd (japp, köpa knark) så då kändes det mera som jag var någonstans på södermalm.. haha.. men hursomhelst, så ville han ha hjälp med ett rån i en cykelaffär.. han ville väll typ ha en hjälm eller så.. jag tackade nej & skyllde på att jag var för sugen på pannkakor men han visade mig till tuben i stadshagen!! tack mannen. ja åkte till slussen & bytte till tåget till frunkan, då började en brud klämma & slå mig på rumpan! (hora!!) det var min polares brud & han bjöd på en öl & han förklarade att han var hög som en bög, som röker nå grönt.. sen kom 2 killar, dom sa att dom visste vem jag var, dom hade hört min musik ("blabla.. den där dissen den va bra!") jag tackade för mig, tåget kom fram & vinkade hejdå när jag ramlade fram på gatan & vinglade hemmåt..
fyfan va bakis jag är.. ursäkta för stavfel.
http://www.soundcloud.com/adamkross
|