I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

lyrics. skriven till daoud.

Vår Hiphop - Lyricism

2007-02-22 14:27

lyrics. skriven till daoud.

Daoud jag önska du kunde leva lite mer , men det är ingen som lyssnar hur mycket jag än ber.

Det känns som om hela världen kommer förakta mig till slut. Jag försöker tänka och om kvällarna går jag ut. Jag vill bara ha kvar dig till mitt liv ! 

Regnet mot marken den piska, Döden runt hörnet det viska

Ingen visste vad du varje dag genomled , sorgen i ditt hjärta var det som mest sved

Vi gick hem till dig och det var där allt tog slut, Bara genom att minnas och tårar kommer ut

Du orka inte mer och du fick nog , hörde du det jag sa innan du dog

Jag sa förlåt för att jag aldrig såg , vad du varje dag genomgår , det är för dej jag fäller varje tår

Jag sa hejdå o la en ros på din kista, jag hade sagt jag älska dej men det här var den sista

Jag minns dina sista ord "jag ber dig blunda " du tog en kniv rätt in i buken

Mina ögon möttes av blodstänk på duken

Du log där på golvet jag hann aldrig säga farväl , jag vet att du bara ville mig väl

Gud gav mig en ängel och sen tog tillbaks han, och tårar som hela tiden rann ...

Förlåt till er alla för att jag inte rädda hans liv. daoud jag kan känna döden komma vi ses nog snart , tills vidare brushan vila i frid.

Refräng

När blåsten blir kall och vinden den vänder, står du med tårar eller frusna händer

skulden den sveper runt hela kroppen , du kunde inte rädda livet på den enda som gav dej hoppen . han var kärnans punkt på hela jorden , inget kan beskriva inte ens orden , Var jag blind eller bara dum . nu är det bara svart i mitt hjärtas hålrum.   x2

Tiden den rinner och dagarna vankar, men som klister satt du fast i mina tankar

Jag flytta från Göteborg till Linköping , sorgen byggdes på o det hela vart till droger och rökning.

sökning var det jag gjorde i flera dar , jag gick och gick men fick inga svar .

det värsta var blickarna jag fick från andra , kände mig som ett djur som gick runt o vandra . jag ber till gud att det är nån som mig hör , eller måste jag vänta tills jag faller ihop och dör.

som ett trappuppgång stegen blir bara tunga , från bilan vila i frid alla ni som dog när ni va unga .Jag är rädd för livet som kvinna , Jag undrar hur många som kommer försvinna.

När kommer ljuset i slutet av tunneln , när kommer boten på sluten av brunnen.

Refräng

När blåsten blir kall och vinden den vänder , står du med tårar eller frysna händer

skulden den sveper runt hela kroppen , du kunde inte rädda livet på den enda som gav dej hoppen . han var kärnans punkt på hela jorden , inget kan beskriva inte ens orden , Var jag blind eller bara dum . nu är det bara svart i mitt hjärtas hålrum.   x2