Danno - Session
Danno
Jag visar ingen respekt & rakar av håret framför cancersjuka Mina rader överrumplar allt som gräset blir av en vattenspruta HAHA.... fast du jobbar med att sitta stilla får du inget uträttat Fast jag bankade in alla hjärnceller så har inget utvecklats Han har dyslexi, sinnesförvirring & sover i använda slammsäckar Danne känd som snyggt rimmande & snabbkäftad...... & du får slicka rent sandsäckar & min bajsränna när din överläpp blir fasthäftad..... Man hör bättre vad du säger om du inte säger ett skit Jag får allt som är bättre än dig,säg till om nåt inte känns rättvist Du är under 20 & börjar redan få vitt hår som Henning Mankell Tar det säkra före det osäkra & krossar dig med dirt biken Får dig att svettas som mitt på sommaren....... Då jag lägger rader som Don Kammel & kör förbi i min muskulösa Dodge Viper Svarar på din tama rader samtidigt som jag försöker somna om Om nån eller nåra misshandlar dig så självklart att jag joinar dom Halshugger dig gång efter annan med cykeldäck Tankar bensin & diesel så att jag fullkomligt fyller dig Men tillslut utger jag dödande slag med en vinkelslip, samtidigt som jag står & försöker vara sinnesrik medan jag stinker sprit
Jag gillar detta med sessions För man får ju driva hur mkt som helst med människor
//Big-Danne
Pz.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|