Adjo - Pappa var är du?
Har skrivit en text och behöver kritik om jag ska skriva en till vers o spela in den.. Jag e osäker själv va jag tkr.. Aja kommentera..
Vers.1 Kan du kolla på mig, o sen säga va du ser// Ser du en helt vanlig kille, utan nåra problem// Men där har du fel, jag e inte som dom andra// Eller bara nåra miljoner som saknar sin pappa// Vart försvann han, kommer jag få se han igen// Den dagliga tanken, som dyker upp i mitt huvud// För jag kan inte sluta tänka, på va du gör just nu// Jag har ett hål i mitt hjärta, som måste fyllas ut// Tänker du på mig, eller försöker du att glömma// Varför lämna du oss, en son och tre döttrar// Kanske ser du de som, att vi inte existerar// Eller kanske e de så att du inte pallar mera// Kan du aldrig slå en signal, o slösa din tid// E de för mycke begärt, att va en del av mitt liv// Litar inte på dig, blivit sviken för många gånger// Står på samma plats o väntar men vet att du inte kommer// Reff x2 Pappa var är du, snälla kom tillbaka// Pappa var är du, jag känner sånn saknad// Undrar vart du är, för jag saknar dig så// Med vänliga hälsningar, din enda son//
Peace
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
|