SativaRus Feat. Derkii - Pillertrillaren
Hade tråkigt så slängde ihop en ruskigt rolig skit.. Läs o garva pZ
Ja vaknar upp och går ut och går å allt det jag ser är allt som ja får de kommer fram en lirare me bling bling o plunta han ger mej 2 röda piller o en liter hembränt att klunka En tant dundrar fram o har med sej en kolsvart katt ja spottar bakom axeln o sen smack! JA blir lack ja springer fram sliter katten i nacken lägger den i en påse o sen kastar den i backen tanten skriker "vad är du för en sjuk sak" ja skiter i henne och äter en bit mat vid det här laget va ja så jävla borta att ja inte längre såg mina fingrar det enda jag såg va små runda figurer och rödrosa ringar ja fortsatte vandra o va stötte ja på en liten jävla snorunge som ja börja o klå ja snodde hans tröjja byxer o cash försvann genom staden o betala för bazz ja kom ut genom buskarna och sprang genom centrum ja va som bruce lee snabb och fem tum ja saktade ner o började vandra stötte på ett gäng och dom va jävligt arga Ja slängde upp min automatkarbin sköt ner dessa jävlar o skrek fula svin och börja springa med blåljusen efter denna jakt va bara början på min semester plocka en merca och körde öster ut tills ja körde in i ett dagis där tog allt slut 5 dagar senare vaknade jag upp i en cell och glovet var täckt av en massa jävla mjäll senare fick ja reda på att dessa jävla piller hade fått smeknamnet catkiller
Ta Mejj Inte På Allvar Ta Mejj På Kuken
|