I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Folk som bara snackar skit.

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-02-18 19:16

Folk som bara snackar skit.

Här är en text till er som bara ser ner på andra. Utan att veta vem jag är står du och säger ord som borde skära men du får mig inte att lyssna så varför e ni inte tysta?! Du kan spotta på mig, jag torkar ändå bara bort det sen, du säger att det jag älskar mest kommer försvinna för att "jag är som jag är", men de blir inget hinder för mig. för om du verkligen känner mig borde du om nån veta att de aldrig lämnar mig. Så knäcker du verkligen mig? eller e de bara jag som ser fjortisen i dig? De krävs mer än ord för att få mig att lyssna, vill du ha min uppmärksamhet får du nog först lära dig & dissa, de skulle krävas mer än ord för att få mig knäckt så du måste va helt jävla väck som slösar din egna tid på att snacka skit om mitt liv. Så sluta hacka, knip mun och sluta snacka. Nu kanske du fattar att om du taffsar på mitt privat liv så ses vi på din begravning. Aight, peace out

;)