I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lil_c_ - Kärleken

Vår Hiphop - Lyricism

2007-02-17 22:57

Lil_c_ - Kärleken

En liten text t min gammla tjej, vill bara att hon ska veta att ja fortfarande älskar henne

Du gillar mej inte & det kommer du aldrig att göra //
Kommer aldrig få tillbaka dej, så varför ens försöka //
Om jag ens vågar pröva så kommer jag bara förstöra //
Men vad spelar det för roll, du glömmde bort vår kärlek som //
Var omöjlig att krossa, du sket i allt & trodde det var på låtsas //
När vi gick skilda vägar så blev jag ensam, fängslad av känslan //
Att kunna älska, jag har ju länge kämpat men orkar inte vänta //
Att nån gång få känna dina läppar, men det blir bara smällar på käftar //
Tänker bara på dej, varje dag varje natt, älskar tiden vi haft //
Tiden som vart, var inte den bästa, men har minnen från då vi träffa //
Varandra för första gången, vi höll handen & det blev hångel "men" //
Ville bara säga, skiter i va som händer, bara jag får dej tillbaka //
Finns inget i denna världen som kan förklara, min kärlek till ange //
Men jag älskar dej & du vet att min kärlek till dej är sann yeah //

ge all kritik måste veta va som kan bli bättre me den här texten vet att vissa rader e för långa men den e inte riktit klar än men vill bara veta va som e bra :D Peyz

2007-02-17 23:39
kan du inte säga mer? xD typ va som va kasst å va som va bra? :P vet att d e vanlia rim :P men tycker ni att d ligger känsla bakom den? :) har verkligen lagt ner kärlek t den här texten :)

2007-02-18 00:00
Tycker texten är helt okey

"Du gillar mej inte & det kommer du aldrig att göra
Kommer aldrig få tillbaka dej, så varför ens försöka"

Bra känsla i den tycker jag

Men du kanske kan skriva lite mer om henne, om hennes ögon hennes sätt att vara på elelr vad som helst om henne
Försök få med något verklighets baserat med för är det något en tjej gillar så är det när det står om något som har hänt på riktigt mellan er, något bra självfallet

Det där kan du tänkapå lite så tror jag att du kan få till det riktigt bra för inledningen var bra!:)

Keep it up!
PZ
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch

2007-02-18 00:29

SharQo ; Ja det vet jag att det har hänt men tänkte mest att om han kan ha med om något speciellt som hänt, tex att dom varit på bio, spelat bowling eller kollat på film, vad som helst något sånt, att hålla han och hångla händer ju i alla förhållanden lixom
Jag tror att hon skulle reagera mer om han hade med om någon aktivitet som dom gjort tsm tex

Hoppas du förstår=)

PZ

Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch

2007-02-18 11:22
jao :D tack OBZ :D du me carl ;) ska tänka på nått som vi gjort å d ksk går göra d t en bra rad ;) Peyz =D

2007-02-18 12:13
haha tack :D men fan d va bara kompisar :P även fast ja hångla me en av dom xD haha :P aja tack iaf ;P

2007-02-19 12:02

UPP WHOA =D

2007-02-21 12:48
thx mayn :P

2007-03-12 19:24
haha tack :D men fan d va bara kompisar :P även fast ja hångla me en av dom xD haha :P aja tack iaf ;P

hahahahahahhahahha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.