Lil_c_ - Kärleken En liten text t min gammla tjej, vill bara att hon ska veta att ja fortfarande älskar henneDu gillar mej inte & det kommer du aldrig att göra //Kommer aldrig få tillbaka dej, så varför ens försöka //Om jag ens vågar pröva så kommer jag bara förstöra //Men vad spelar det för roll, du glömmde bort vår kärlek som //Var omöjlig att krossa, du sket i allt & trodde det var på låtsas //När vi gick skilda vägar så blev jag ensam, fängslad av känslan //Att kunna älska, jag har ju länge kämpat men orkar inte vänta //Att nån gång få känna dina läppar, men det blir bara smällar på käftar //Tänker bara på dej, varje dag varje natt, älskar tiden vi haft //Tiden som vart, var inte den bästa, men har minnen från då vi träffa //Varandra för första gången, vi höll handen & det blev hångel "men" //Ville bara säga, skiter i va som händer, bara jag får dej tillbaka //Finns inget i denna världen som kan förklara, min kärlek till ange //Men jag älskar dej & du vet att min kärlek till dej är sann yeah //ge all kritik måste veta va som kan bli bättre me den här texten vet att vissa rader e för långa men den e inte riktit klar än men vill bara veta va som e bra :D Peyz
SharQo ; Ja det vet jag att det har hänt men tänkte mest att om han kan ha med om något speciellt som hänt, tex att dom varit på bio, spelat bowling eller kollat på film, vad som helst något sånt, att hålla han och hångla händer ju i alla förhållanden lixomJag tror att hon skulle reagera mer om han hade med om någon aktivitet som dom gjort tsm texHoppas du förstår=)PZ
UPP WHOA =D