Dagen jag åt mammas blomma!
Låt mej berätta om den underliga onsdagskvällen Satt hemma o övade på multiplikationstabbellen Behövde andrum så meckade med gummirizzlat sen antände Tog en snabbdusch mot min hashlukt, sen in i bastun Där stog mammas växt och jag var jävligt hungrig Jag åt darrandes, nått värre har jag inte ätit flummig Jag la mej på sängen, började se fraktaler, vad var det? Tittade mot akvariet o där satt en av mina kamrater Det var som i porrscener o här kom några flickscouter Det sjuka rollspelet ledde till fittsafter o lite pisspauser Jag ramlade i golvteglet och såg han från insider Han sa: Du har utnyttjat schimpanser att vakta sittplatser Skäms du inte, känns de bittert, du skadar ju folk Jag sa: Jag har inte pratat med nån, jag har bara tagit en holk Allt svartnar här, jag var i en annan värld där inget var allt Allt var inget, himmlen försvann, o sinnena brann
Plötsligt såg jag ett ljus, visst låter det sjukt
Såg mammas ansikte, hon skrek - Männska du lever! -Har jag inte sagt åt dej att ge fan i änglatrumpeten!
Jag vet, sjuk text, men ville rimma av mej
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|