Om jag dör ikväll
Om jag dör ikväll, lova att aldrig glömma mig Om jag dör ikväll, glömm allt jag har sagt Om jag dör ikväll, ska du veta att jag älskar dig Om jag dör ikväll, glömm allt vi haft
Såren i armarna värker o tankar i huvetsvämmar runt Att leva som jag gör, det kan kännas tungt När man levt fjorton svåra år, som får en att gårta blod Svart under de rödsprända ögonen, allt står på tok En sak klar, varje dag, med rakblad och alvedon Evig längtan efter något som, jag alldrig får Ska livet vara så här, & bli sårad varje dag Men jag är van, Jag är van. . . . . . . . .
Om jag dör ikväll, lova att aldrig glömma mig Om jag dör ikväll, glömm allt jag har sagt Om jag dör ikväll, ska du veta att jag älskar dig Om jag dör ikväll, glömm allt vi haft
Tåranra rinner sackta ner för mina tårfyllda kinder Jag kollar på rakbladet igen och tänker efter och inser Jag måste vara sjuk, allt jag har är smärta Sen tänker jag på alla problem...
Och blodet rinner neråt mot handen, Såret svider....
Emmie jag älskar dig, det får du aldrig glömma Mina drömmar, Är era värsta mardrömmar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|