Wini - Raklånga på motorvägen
vi slutade här, raklånga på motorvägen jag vill vara nära men dessa avstånd förstorar världen varje ljud av dubbdäck ifrågasätter mening med liv men jag vet att du också tröttnat på ränder och stel symmetri de bromsar, tutar eller kanske bara gasar på skriker "kan det vara så svårt att stiga upp och bara gå?" kanske inte i deras värld, där det faktiskt växlar till grönt vi ser bara rött.. du, väck mig om jag dör eller ligg här med mig, stanna en stund för centrimetrar oss emellan är ju allt som gör ont dansa dig loss från alla löften som ekar kom närmare, låt oss drömma oss bort dit fötterna pekar en gång höll du min hand och jag trodde på fågelkvittret nu hör jag dig bara när du sa "jag lovar inget" så våra blickar mot stjärnorna är nog bara tidsfördriv när dessa tomrum bryter ner mig bit för bit vi slutar väl här, raklånga på motorvägen jag känner mig så liten när dessa avstånd förstorar världen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mystiskt stuk över de och jag diggare som fan. dina texter kan va deppiga o så men jag finner ändå lugn & ro i dom på nå sätt.. de e nice..de bromsar, tutar eller kanske bara gasar på skriker "kan det vara så svårt att stiga upp och bara gå?" kanske inte i deras värld, där det faktiskt växlar till grönt vi ser bara rött.. du, väck mig om jag dör Resten var på håret att vara lika tajjt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vad coola matrialmetaforer i början, dock vet jag inte HUR bra dom är än.. Om dom ens är så bra som jag hoppas och vill att dom ska vara... I så fall är dom otroliga.. : ) För övrigt, jääävligt nice:låt oss drömma oss bort dit fötterna pekar - Snygg! Massor av gottigt i texten.. Jag ska nog läsa den en gång till imorgon, är lite off just nu!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Winiey! du är min favorit när det gäller texter du är otroligt begåvad & du skriver så lätt men ändå komplicerat! Bästa! en gång höll du min hand och jag trodde på fågelkvittret nu hör jag dig bara när du sa "jag lovar inget" så våra blickar mot stjärnorna är nog bara tidsfördriv när dessa tomrum bryter ner mig bit för bit vi slutar väl här, raklånga på motorvägen jag känner mig så liten när dessa avstånd förstorar världen Otroligt fint avslut & galet passande, du skriver rätt likt mig när det gäller deppiga texter man ;D Godnatt!
fuck it...
tack grabbar : )
Mkt soft !!! Grymmt
SunShine Reggae!.
obehagligt fint...eller vad ska man säga!? ryser*
/ Känslan tar mig dit EP2009
Jag känner typ igen mig en del i texten.. och får samma känsla.. jag gillar texten som fan.. men den raden jag nog gillade mest var så våra blickar mot stjärnorna är nog bara tidsfördriv när dessa tomrum bryter ner mig bit för bit och hela innehållet i texten är så jävla fin! du vet väl att vi delar ungefär samma känslor och tankar hoppas jag! fin fint! 10/10 alltså
tack alla. som fan. och jag håller med dig pappa, den där halvdana raden är verkligen halvdan. jag ändrade den flera gånger men det gick fan inte att få den bra.. inatt. så.
Det är exakt så bra som jag ville att det skulle vara... förutom en liten sak jag inte tänkte på igår: "matrialmetaforerna" är ju ganska konkreta i sin beskrivning.. MEN:mening med liv - Passar inte riktigt enligt mig, kanske trivialt... "ifrågasätter min mening med livet" hade kanske funkat... för centrimetrar oss emellan är ju allt som gör ont - I love it!! Jag vet inte hur pass mycket mer jag kan bryta ner texten... Jag gillar allt utom det där jag plockade ut, samtidigt ogillar jag inte vad du menade med raderna du fick fram det nice, förutom dom där 3 orden... Det är småsaker, men men... Enda jag kan komma på att kritisera, annars är texten fläckfri och underbar!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
tack som fan. jag tänkte också på det där.. om metaforer kan vara bra fastän de inte är abstrakta. för de här är som du säger, konkreta och rätt enkla i sig. mm. vissa saker är nog slarviga. men jag var på trycket och ville få ur mig. jävla ursäkt.. tack som fan. än en gång.
tack jappe.
uppa
Annorlunda absolut! Och väldigt bra genomförd, nuff said!
ah. såpass. tack : )
apap
"...ligg här med mig, stanna en stund för centrimetrar oss emellan är ju allt som gör ont" -Grymt bra formulerat Överlag otroligt fint skrivet. nu hör jag dig bara när du sa "jag lovar inget" - Detta är nog den enda raden jag tycker kunde förbättras avsevärt, och väldigt enkelt. Frid dit upp i landet
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
i'm loving this
"Inte konstigt att horan är fattig när hon jobbar på timlön!"
tack som fan. crew: jag vet. den raden är jobbig. men jag var inte så klar i huvet så det blev så. tack skaru ha!
winja winja.
hm.
Oj, vet inte om det är mitt "state of mind" nu, men jag fattade ingenting av texten.. men det är PRECIS vad jag gillar med ditt textskrivande, visst hade jag velat förstått lite mer kanske, men jag gillade det ändå.. du snackar inte klarspråk, och jag älskar det.. hora =)
gah, jag dör lite inombords. jag är tagen och smått avis. du träffar alltid rätt, w. <3
tack poi & alex & pitt-patrik! ni är göllia.
! hejdå.
(:
du verkar alltid lyckas med dina texter.. damn! hur skapar du magin? sitter du i år och dar å skriver, eller tar du en cigg och pUff så har du allt färdigt..
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Manel: tack för de orden : ) Inte vet jag om mina texter är så jävla bra. Jag skriver sällan men intensivt. Råkar hända saker emellanåt så man blir tvungen. Yeyeeeee.
precis. man blir tvungen. :)
Har läst den tidigare utan att ha kommenterat. Har inte tid just nu heller så I'll drop by later.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Oaej. Det låter bra, återkom!
Riktigt grym text här man!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Det här var väldigt bra :9 Du göra feta texter ....checka gärna min som typ ligger nedanför ...CadieR ängel hör mig !! peacee
ritkigt bra faktiskt
: )
Det är något mystiskt och riktigt jävla bra över dina texter
Har varit jävligt upptagen denna veckan samt att syrran ockupperat datorn, men bättre sent än aldrig. Texten var grym. Du lyckas för det mesta skriva/göra låtar med känsla som dom flesta på whoa inte klarar av. Detta är inget undantag. Fina metaforer. Hela texten var tung, men dom här raderna föll jag mest för.eller ligg här med mig, stanna en stund för centrimetrar oss emellan är ju allt som gör ont dansa dig loss från alla löften som ekar kom närmare, låt oss drömma oss bort dit fötterna pekar
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
stukat som fan. tack alla 3!
gulligt och sött. tack bara : )
matigt. bra ord! haha. tack så mye.
Damn man , :/ Den här är riktigt , riktigt bra ... Fattar inte hur du gör det , du får en sån underbar magi när du skriver som gör att texten går rakt in i hjärtat .. När jag läser denna , hela världen saktar in .. Allting känns helt plötsligt så lugnt .. nu hör jag dig bara när du sa "jag lovar inget" Vissa rader är bra , andra är underbara .. Du har , så länge jag har läst dina texter , varit riktigt riktigt bra på att skriva texter .. Nu är du bättre , de finns inte ... Fyfan mannen .. Det här är mer än bra . Holla mig om du är sugen på collab , eller om du vill snacka på msn eller något ... Peace mayn !
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
tack zyccan. kul att du tycker så : )
Gå och skaffa dig kontrakt man. Ruskigt härlig text, fint flyt och riktigt vacker. Du är begåvad till max, sluta aldrig (!) skriva. Hoppas man får höra mer av dig i framtiden! Jag önskar dig lycka till och väntar ivrigt på nästa. ;)
That's how it is.
kontrakt.. i lyricism? : D tack som fan iaf. har fått urmycket kommentarer nu, denna text är faktiskt inte värd 50 comments.. men kul att ni orkat kika in iaf. det värmer.