Quken - Ja vill ha dig här ( Texten till min tredje låt )
Reff Ja vill ha dig här nästan varje dag Ja vill att du ska må bra å va ditt rätta jag För ja tänker på dig nästan varje natt å varje dag Ja vill ha dig här nästan varje dag För om de blir för mycket kanske kärleken avtar Den lågan som nu brinner kan ej släckas av ett hav Vers 1 Du är tjejen i mitt liv du är livet som ja lever När ja första gången såg dig visste jag att du va den Rätta tjejen för mig så ja fråga va du heter Sen började de mörka tiderna att bli till ljusa Du stannade min tid du fick mig att känna glädje Vi har haft våra bråk - mörka stunder men så är de Smääärtan i själen den är borta så vart är den? Den har fluuugit sin väg för du skrämde ju iväg den Du har guidat mig till tider ja du visade mig vägen Ja älskar dig så mycket du e bättre än de mesta! Dagarna me dig är dom bästa av dom bästa! Livet är perfekt och ja har ju dig att tacka Du ska åka bort en stund de problemet får vi tackla Men ja vet att vi kan gö de för vi klarar ju av allt Du e värmen under vintern när de är så kallt Reff Ja vill ha dig här nästan varje dag Ja vill att du ska må bra å va ditt rätta jag För ja tänker på dig nästan varje natt å varje dag Ja vill ha dig här nästan varje dag För om de blir för mycket kanske kärleken avtar Den lågan som nu brinner kan ej släckas av ett hav Om människor är gamla och fattiga än sen Om bara de blir älskade åtminstone av en Ja älskar dig så mycket du är min bästa vän Du är den ja pratar me när ja lättar på mitt hjärta Du är den ja pratar me för att lätta på min smärta Du är den ja pratar me när allting känns så tungt Ja tackar dig för livet du har gett mig frid å lugn Ja kollar upp mot himmelen är inte rädd för döden För ja vet att du å ja vi håller sams i värsta nöden Vi är gjorda för varann de är skrivet på månen När ja är me dig så svävar ja på molnen Du får mig att bli bättre vilja gö nåt av mitt liv Du får mig att bli bättre vilja gö nåt av min tid Du är tjejen i mitt liv du är allting som ja önskar Du finns i mina tankar mitt blod å mina drömmar Reff Ja vill ha dig här nästan varje dag Ja vill att du ska må bra å va ditt rätta jag För ja tänker på dig nästan varje natt å varje dag Ja vill ha dig här nästan varje dag För om de blir för mycket kanske kärleken avtar Den lågan som nu brinner kan ej släckas av ett hav
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
|