"Dagsläge .. fucked"
folk frågar mig hur jag har mått på sistonemen jag bortförklarar mig, för jag vill inte komma in på detInstinkten säger mig att dom inte lär förståhur min vardag skiljer sig från deras, hur min kan vara svårJag saknar hur bra det var, en gång i tidenen gång i livet.. har blivit femton och tidenhar aldrig gått så snabbt som nuoch jag lär mig dag för dag, att allt har sitt slut
"barndomsminnen, var det verkligen så lätt då?"förr bekymrade man sig i värsta fall, om man tappa sin glassmen nuförtiden bekymras jag över hur mkt jag tappar kontaktenmed min omvärld, mina vänner & till o med, med mig självDet är sjukt hur kvickt ens tillvaro kan bli spegelvänd.
Det fanns en tidpunkt då jag såg allt i livet som fridfulltmen just nu känns det verkligen som hela skiten e bullför man märker & känner av hur det har blivit tungtdå man nuförtiden blir mycket lättare stressadoch jag blir allt mer deprimerad när jag är ensam hemma
Mina vänner finns ju .. men jag döljer sorgenså jag får vara för mig själv, så dom glömmer bort migMen varför? Jo, för jag vill inte låta andra bära min bördahar redan gjort för mkt skit jag inte varit värd att göraoch jag hatar att tänka på saknad & förändringarbåda mina systrar har flyttat, ja saknar dom här hemmaoch önskar att lyckas ska vända, så jag kan ta vara på mig självvilsen i livet ..
max du är grym mannen xD
jätte fint max <3
tack tack simon o linnea :)