Lillebror - Ber till Gud
Ref:
Va kommer hända nu ja va händer nu//Om d inte längre e jag å du//Jag sitter vid min säng å ber till Gud//Kommer d ta slut// =(
Vers:
Jag ber till Gud å ställer frågan//Snälla Gud vrf ger du mej denna plågan//Jag visste att min svartsjuka skulle förstöra allt//Jag skulle aldrig visat d ,skulle hållt de inom mej Fan//Hur fan kunna jag va så fucking dum//Tar d slut kommer jag aldrig få en blund//Jag glömmer aldrig dagen jag å du blev 2//Kommer aldrig sluta kämpa, låter dej ej gå//Hur ska jag klara mej i livet utan Nathalie//?D skulle aldrig gå jag skulle aldrig ah ett liv//Jag vet hon tkr jag e patetsik i denna text//Jag vill bara att hon ska veta att jag älskar hon mest//8/10-06 sitter inristat i mitt hjärta å finns i min världD va då du kom å tog bort alla mina besvär å dela på min själ//jag kommer alltid hålla dej kär, vill inte att vi ska ha d såhär//Såhär som vi har de nu mellan oss//Jag ska fortsätta kämpa å sloss//
Va kommer hända nu ja va händer nu//Om d inte längre e jag å du//Jag sitter vid min säng å ber till Gud//Kommer d ta slut// =(Läs ge kretik jag skiter i..Men jag vill att ni ska veta att jag älskar min Nathalie<33
Den gillades sa jag ju din arab :O. MTV VOICE ;). Haxnot for livet ! hajjaru broder om de tar slut mellan er så blir jag din hoe ;). Hehe Love ya 2 willy the killerwhale :P <3333333333
Den är bra. säg inte att ni ska gå skildavägar :( Kommer upp den 23 magnus :)Fred och kärlek
Säger som kepi:PPuss puss peace