Kishore- egot i centra
det här är det jag vill dementera för just nu för en parodi skådas till att veta gud det ni särhåller i erat tycke när ni skriva för att utkolla nyckeln i värdögat för att visa jag för söker bejaka mig själv för mitt ego så att sakna den hjälp för att bygga lego jag vet vad min ärliga kunspap besitter då endast jag blir den lärliga vad i vikten ett behandlings system där jaget blir oego så förvandlingen sker vid dagen av redo men jag visar en skepsisim med letande bot att antyda vist förverkligar mitt klok jag är lärdom för när jaget visar heder du är särskild ton vid min sida av eget att behandla mitt egna jag endast i nutid men att vandra för andras val även i runsten jag bekräftar mitt jag och min existens jag berättar för lag om egoismens hem ett iaktagande behövs ej för min bekostnad för du ses inte på samma sits som jag lottar det jag försöker berätta för erat vetande det ni vill ersätta är erat eget bekräftande vist det går alltid att överdriva egoism men för att kliva över en levande tvist ni är osäkra då andras övertygelse visas för ni duger ej sen för en målande lisa jag tror på mitt eget behagande för vetet ni tror på erat skede mitt i smeten min fårga försöker ni anta det ni vet för era böter förändras till en liknande del vad i erat tvekande får er att agera så för mitt jag av bekräftande gör att leva på så jaget är mitt centra för mitt betende för niet vid min vänstra hör mitt seende så ni förstår tänkandet av mitt värderande jag skänka leende men för mitt eget letande
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|