I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

idiotiska spel

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-02-04 21:48

idiotiska spel

Jag sitter här på dialysen nyss fått reda på nya analysen det är inge skoj, jag får sitta med slangen i min arm och tittar medans blodet bara rinner från min kropp vad ska jag göra? jag har inget val än att bara att sitta kvar

sitter och funderar tar jag mitt liv eller spar det till senare för att få ett helt nytt liv /


Hela mitt liv är upp och ner en enda konstant jakt med en högkant det är iallafall ingen diamant

mörkt och allt, ute på jakt efter tjejen som ska vara med mig varje natt för att jag vill inte va ensam under midnatt /


ingen ytlighet otrohet och hennes hjärta ska vara glödhet men du får ursäkta mig för min blyghet innan du inser min helhet

men den skatten lär inte finnas eller befinnas värken med karta å kompass för det ligger nog i lyxklass så nu blir allt grått och svart /


folk går runt och tror jag är hel men jag har fem fel som ingen ser och det är en bråkdel men mitt hjärta förblir rent och det tillhör er /


livet är så tråkigt en enda jätte orgie där alla knullar runt och går på fest och får ta ett drogtest men jag vill inte vara med på djävulens idiotiska spel /


många utav er knullar runt som själva livet stog på spel men ni ser inte klart det är rött och hett vi är fortfaran kvar med lucifers smuts tvätt /


undrar när vi kan se klart men det dröjer nog ett jävla tag alla tror vi är i himmlen men det är bara ett påminnande minne sen ni var barn helt utan nåt bekymmer inge svik

och inte några lik inga brustna hjärtan och absolut inget feräderi /


men melleniumet har ändrat på våran stil nu går vi alla runt med splittet hjärta och konstig frisyr ställer oss på knäna för att be om att bli fri alla players som inte inser hur mycket dom sårar våra liv /

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.