Pizzahatande feminister med skadestånd som avbitna falukorvar...
Joto: Jag lägger det tight jag, och att säga att du är bäst är faktiskt som att säga att det förra valet var ett nice val... Du är ett bajsbarn och din shit är dunderlätt.. Och klart jag är en nolla för det kommer före nummer ett! Jag ger dig underbett när du bitar mina texter. Och du tror att du är kändis för du att blir hypad utav vänner. När det tightaste du lägger är "Du bög som en pojke". Och det hårdaste du lägger är "Du är söt som en stolpe". Och det roligaste är väl att du syftar på dig själv... Och när du ser din spegelbild, ja, då kissar du på dig... Och rimmar jag dåligt har du inget alternativ... ...Än att du får lite smisk utav Alternativ... Och bara så du vet... Jag är en riktig motherfucker när jag säger tack detsamma till sladdertackan Alex mamma. Jag är från dalarna så jag slår dig med en falukorv. och jag dunkar ner dig med den tills du blir en basketkorg. Jag är ingen vis man... Men en vis man sa en gång att om man slår en masochist så får han skadestånd... Jag jävligt listig, jag är slug i denna battlelek... Jag jag är så jävla slug att jag misstas för han i Atmosphere! Reff x2: Alla känner till oss det är fett med respekt så nu kommer John och Alex och bara lägger en reff Vi försöker med allt... Till och med att dissa... Ändå får vi ingen cash och inget ass på pizzan =( Alternativ: Hej, hopp! Mitt namn är Alexander Jag är rätt så pank, familjen reppar arbetsklassen Så, du vet, jag saknar kapital så jag handlar mina kläder på slumpvald marknadsdag jag har tight klädstil, men jag är hungrig och pank och jag tvättar mig aldrig, så undvik min stank jag är het som fan så håll dig till din flicka jag ska ta hennes pengar, så jag kan hålla mig till pizza men vafan, bitchen springer efter mig! jag visste det, jag skulle stannat i sängen men jag är pank, och jag förtjänar ju skiten men fick spö av en tjej, utan tränade biceps så! jag springer iväg på kakelgolvet kör en bakåtvolt så sant som jag heter jakobsson landar i en buske, fan jag borde be om hjälp jag vill hem till sängs, tjejen har fan pms en polis slog ner henne: POLISBRUTALITET feministjävel, kom hit så ska vi se! så, nu sitter jag här - bitter och pank, men jag kan ju iallafall njuta av pizza i tanken
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|