Ärligttalat - jag älskar dej
Rätt så gay låt kanske men hon förtjänar den. ge gärna kritik på va som kan bli bättre oxå
jag springer ifrån all jävla skit som drabbar mej- hela tiden, hela livet men nu vill ja tacka dej- för att du finns här, och ställer upp för mej- och jag älskar dej och jag längtar tills då jag träffa dej-
ja vill att följer mej genom livet vid min sida- och om är ett pussle så vore du mina bitar- Jag blir galen av saknad det var inte längesen men nu äntligen så får träffa dej igen- vi är som natt och dag men spelar ingen roll- för ja gillar att bara vara me de och slappna av- jag försöker, tänka på någonting annat- men det är svårt, när du ockuperar mina tankar- du finns där förevigt, du finns där föralltid- vill dela mitt liv me dej å bilda minnen som stannar- Du är vacker, underbar och jordnära- du är ljuset i mitt liv, du är min polstjärna- Du kom som en främling- Men du är den enda som person som gör mej mänsklig- och älskling, du får aldrig sluta skina- för om du slutar skina går mitt pussel i tusen bitar-
jag älskar dej jag vill- aldrig att du lämnar mej- för du är underbar och ja vill stanna- hos dej förevigt- för vi har många stunder kvar tillsammans-
jag hoppas du vet att du är min själsfrände- och jag skulle följa dej ända till världsänden- Du är ängeln som tog mej från skärselden- till himmelen och jag vill inte hem riktigt än- du finns för mej jämt, men ja kan inte tacka dej- för allt du gör för få slut på allt som drabbar mej- du målar upp min världsbild men,- i dina ögon lyser redan stjärnhimeln- jag skulle resa runt jordklotet- bara för att få träffa dej älskling- från varma ställen ändå till nordpolen- Du gav mej hopp och tro du är min frälsning- jag vill stötta dej genom eld och vatten- så jag häller vattnet på den brända handen- jag vill aldrig att vi ska skiljas åt- för jag vill att vi ingår i giftermål-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|