Tsun - Storytelling (svenska)
"Vissa delar är använda, jag har tagit dem ur sammanhanget och satt tillbaks dem i samma sammanhang med ett tydligare upplägg och hoppas ni uppskattar texten lika mycket som jag gör, för jag menar varje ord"
-
Hela hans livstid har han tvivlat på en kärlekhistoria Men framtiden glänste grannt i det underbaraste djupet i ögonen Såg på henne som en ängel som bär på en gloria Sanningen trädde framåt sen uppenbarades gruset i snöbollen Han sitter still förfrusen och övergiven lämnad bland klagosånger Har ingenting förutom en överdriven känsla av vardagsångest Alldagliga plågor, han försökte men allt blev till bortkastade drag Allt han fick tillbaks var kortfattade svar på alla allvarliga frågor Från att bara vara förälskad i ytskicktet, Till att älska för mycket Han ångrar än idag att han förändrade synvinkeln Kärlek handlar om att sicksicka runt bombnedslagen Att trycka ner sig själv tills du blir en annan person Hon lämnar dig så fort en blick kastas mot morgondagen Om du ska älska någon så samla ditt mod och sen kasta det fort Hon höll i hans händer och och uttalade tre små ord Han sa jag älskar dig. "Det är försent" sa hon I hennes ögon såg han den vackraste stjärnhimlen dö Nu undrar han varför kastade tärningen för Varför gråta när ingen hör eller bryr sig så hjärtat stannade Ingen kan trösta honom förutom just henne Kärleken försvann men i en evighet kände han smärtan bankades Och hur det kan kännas... Kan ingen förklara med ord Det märker du för eller senare då du blir förälskad
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|