ärligttalat - Ensam
min dröm, är att vara fri som en fågel- och jag uppnår mitt mål, lite åt gången- jag sitter här, i min tomma sjö, i ensamheten- nu ändras spelet, och jag drunkar i min misär- för att regnet faller och vattnet inte sugs upp av marken- hjälp mej, innan jag dränks i vattnet som faller ner- vad är viktigast? vänner eller pengar? du har inga pengar men vänner som är riktiga- du har inga förnödenheter men du har vänner- så vem är rik han me vänner eller förmögenheter?- jag kan inte förstå varför vinder slår hårt- och från att vara blå till att himmeln blir grå- jag ramlar snabbt ner, när jag svävar på molnen- så nu kan jag inte längre va den särskilda fågeln- min drömmar har gått i kras- nu står jag vid min sjö, och här har jag stått ett tag-
jag vill inte tänka mera, ja vill sluta existera- för jag får bara ta en massa skit, ja är täckt i lera- jag vill vara fri, men om jag fick önska nåt- så skulle bara vilja komma ihåg att glömma bort-
skrev lite nu ikväll, ge kritik på va som kan abli bättre tack
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|