I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag älskar dig mer än mitt eget liv

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-01-23 22:30

Jag älskar dig mer än mitt eget liv

Jag lägger mig under ett tåg för att sätta mitt liv på spel när jag rör mig elva steg närmre himlen och molnen, stjärnorna och planeterna. Och alla veckorna av längtan bryter jag av nånstans mitt itu för att räkna dagarna till hälften av sju.

Nu har jag sprungit mig full av längtan till dig och alla bladen på björkarna
finns fortfarande kvar.
Älskling jag kan knappt förstå att jag är din men det känns som din hand formas perfekt i min.

Jag prioriterar delarna i mitt liv i bönerna jag ber och Gud ge mig mer nu när ingen ser. För dom som har ögon och kan se eller ta mer än vad dom vill ha är alla dom som inte är som ja'.

En tår på en kind så ensam och salt är det rädslan för att känna hur det känns när det blir kallt? För en bro och en tanke har en mening utan lyckligt slut. Jag har sorterat och slängt, öppnat sinnet och sen stängt.

En kroppsrörelse så stilla och perfekt, ett långsamt andetag - blir allting lätt. Håller du min hand om jag hoppar från bron? När det inte finns någon livlina mer är himlen ovanför vattenytan det sista jag ser.

(Älskling, stanna kvar i hela mitt liv)

Jag älskar dig mer än mitt eget liv.

fuck it...