Jågurt - Svenskengelsk käftsmäll
MTV-rappers are nameless to me... never look at the news, and I dont know what the paper says, cuz papers cant speak You're nameless for real, I drink n eat hundred of munchies while driving trucks full of meat through suffering countries Räkna med utanförskap, vilket då blir lika kul som att sitta utan ölglas på en billig krog bredvid en full Runar Söögard Är som nyförälskad i blyertspennan, & du tänker för sakta & tack vare din svagsinthet funkar du bättre som trappa Giving out some well deserved slaps to Mike Tyson & Akon, while knocking out some ugly teeth on Ison from Highwon Seriously; Hwarang, you're Whoa's biggest disgrace! & on top of that, you look like someone had a shit on your face! Den tyngsta ankomsten, din hora! ...det man inte vet lider man inte av sa jag när jag grävde med din tandborste i toan Likt Whatzcrackulatins texter blir Du uppdelad i stycken, jag borde fan bli inredare så pass som jag möblerar om nyllen I'm in it for the money n just working in showbiz for fame while you still copy and paste, and most of it is slopy as hell This is my turf!!, introuders will haf to face this sixshooter and end up with glasses thicker than Kevin Noodles! Tack Fegon för bilden du visa med en brud som en omelett, vars skäggbiff kan få en anorektiker att tycka som sej själv Ölen i högern och ett avsågat pumphagel i vänstra, slår sej Vidriga till ro i studion & är numer rätt upptagna, som änglar
Nä, nu ska jag fortsätta käka på morsans potatisgratänger, festa på en kall folköl, en snus och röka chokladciggaretter
/Jågge
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|