Punish - Kylan väcker hat.. De är kylan som lockat fram hatet i mig och stackars kille som valde att börja dryga sig idag.. Säger bara det!De finns 2 grejer i livet som irriterar mig 1. att du är så satans irriterande och 2. att du inte tål när JAG kritiserar dig JAG tänker inte försvara mig mot en sån fitta som digär du ute efter Pussy så kan du lika gärna slicka dig självDin jävla fitta! Ska du inte börja störtgråta,springa hem till mamma och suga hennes ena bröstvårta?Din lilla fjola... Hade det inte funnits regler då hade jag sökt upp dig och DUNKAT NER DIGDin kaxiga tönt! Säg inte att du tänker göra en diss tillbakadå kan vi lika gärna ta vår s.k. beef till gatanMen du kommer väl bara med lama ursäkter //om att du har en skruv lös.. men tveka inte på att komma hitSÅ SKA DU FÅ SMAKA SKRUVMEJSELNOch om du inte kan ta kritiken så skit i att battlaför annars kommer jag sparka ur ögonen och slita ur hjärnanJag blir förbannad på kylan.. men du skapar oväderså nästa gång du är uppkäftig så får du SMAKA KNOGJÄRNETBig-Danne din fitta.. Prick// P