Lyricist
2007-01-10 12:22
Excentri - Det finns alltid hopp
Satt ensam en kväll när tankarna virvalde omkring, vilket var orsaken till denna texten. Vad den riktiga orskaken är vet nog bara jag och personer som känner mig eller min coffan. Denna ska antagligen spelas in och den skrevs för att försöka uttrycka lite känslor både till honom och utomstående som utsatt mig för så jävla massa skit den senaste tiden. Nu hoppas jag att alla förstår lite bättre. konstruktiv kritik, tack. Coffan, jag älskar dig!Excentri - det finns alltid hopp
Ensamheten har smugit sig på Och fast det varit varmt så har jag frusit ändå När jag själv vandrat runt ett tag Och funderat på hur någon kan vara så underbar
Alla gånger jag stirrat mig blind På foton av oss när tankarna virvlat omkring och undrar hur det sett ut om en snar framtid Om det fortfarande varit du och jag föralltid
Ibland kommer svartsjukan förstås Speciellt när jag minns hur allt sluta för oss Då bildas det en klump i min strupe För min obetänksamhet gjorde mig så dum i huvudet
När jag ligger vaken utan sömn om natten Och min mage höjs i takt med.. Alla andetag jag tar, som gjuter blodet För att du inte är hos mig..
Saknaden överväldigar min inre styrka För utan dig känner jag ingen lycka själv sitter jag, lämnad kvar.. Och plågas av min längtans krav
Det finns mycket som jag skulle vilja Men jag önskar mest att jag kunnat ringa Alla stunder jag velat, höra din röst Somna i din famn och vakna på ditt bröst
Jag undrar ibland om det var dom som vann över våran kärlek, men jag kom fram, till att, så länge vi älskar varandra Så kommer det, bli en lättnad att andas
Men du kommer tillbaka, hit till mig För att dela mitt liv, så att vi blir ett Nu kan jag känna lyckan, för nu är du åter min Och nu strålar vi två starkare än någonsin
Det finns inte tid till att ge upp!
Lyricist
2007-01-10 15:52
uppish
Lyricist
2007-01-10 21:28
whatzcrackulatin P20 Du är underbar bro, tack så jätte mycket. det värmer verkligen.
riktigt ncie.. skulle väkligen vilja höra en audio på denna .. tror att d kanske skulle kunna bli ett genom brott men d e ju bara min åsikt :P päjjs
Sprid Din Sjukdom !!
Skivsamlare
2007-01-11 11:33
skiftar i kvalité, överlag rätt fet
http://www.soundcloud.com/adamkross
Lyricist
2007-01-15 00:12
systemfel Tack så jätte mycket, kul att du gillar :) SuperB, tack så jätte mycket. det värmer verkligen. kul att du tror det :) ja, det kommer bli en hel del audio från mej inom den närmsta tiden. Får min nya mick dåe :D Hubler, tack så mycket :)
oj mysigt. Ensamheten har smugit sig på Och fast det varit varmt så har jag frusit ändå var gulligt : )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fuck it gril.. Det var fan grymt..Har inte sätt många tjejer som kan rimma sådär :) Najs.. Texten var fin oxå... Peace
Highfive anyone, anyone?
riktigt bra ... snyggt skrivit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2007-01-15 21:56
Quynh P18 tack så jätte mycket, det värmer. Niito, tack så jätte mycket, verkligen kul att du gillar kallelballe1, tack så jätte mycket sebbe, jag saknar coffan som fan också. Han tänker på daj ska du veta... spelar in en låt till han denna veckan också.. kekke, tack så jätte mycket brush
Lyricist
2007-01-15 22:17
Lyricist
2007-01-17 21:57
upp :D
Lyricist
2007-01-19 11:50
upp? :(
Shit. Du gör det simpelt för dig men ändå så jävla bra. Krånglar inte in dig i några svåra metaforer utan håller det på precis rätt nivå. Helt klockrent.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
Lyricist
2007-01-20 22:24
-JP, tack så jätte mycket. kul att du gillar. haha, du får väl hänga här inne mer dåe ;D HAHAHA, nice shit.ranch_cuckamonga P16 tack så jätte mycket, det värmer.
Riktigt bra tjejen! Din pojke måste blivit stolt. Verkligen jättefint, fortsätt så!
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
Lyricist
2007-01-23 13:43
M4rr3 F15 tack så mycket, kul att du gillar :) aha, vi får väl hoppas att han är det. Zunky, tack så mycket :)
fint skrivet tjejen! diggade texten , ungefär så som jag känner mig i nuläget. De märks nästan att texten kom från en tjej på ett sett.
"Jag har inget skelett i garderoben / jag har en hel kyrkogård i källaren" - Organism 12
Lyricist
2007-01-31 09:18
Musik, tack så jätte mycket. det värmer hjärtat..
Så lite så , ta verkligen till det.Ensamheten har smugit sig på Och fast det varit varmt så har jag frusit ändå När jag själv vandrat runt ett tag Och funderat på hur någon kan vara så underbar Det är sjukt att typ så går tankarna runt i mitt huvud just nu , klockrent =]
"Jag har inget skelett i garderoben / jag har en hel kyrkogård i källaren" - Organism 12
Lyricist
2007-01-31 21:56
musik, tack verkligen tack. Det värmer..
Det finns mycket som jag skulle vilja Men jag önskar mest att jag kunnat ringa Alla stunder jag velat, höra din röst Somna i din famn och vakna på ditt bröst usch man får nästan rysningar av sånt här. riktigt bra skrivet! enkla ord, men med så mycket mening.
Lyricist
2007-02-02 10:32
schism, tack så jätte mycket. det värmer verkligen. med enkla ord får man oftast fram buskapet bäst. tack igen.
förvånansvärt tajt både innehålls/känslomässigt & tekniskt.. nice!!
"Inte konstigt att horan är fattig när hon jobbar på timlön!"
Lyricist
2007-02-04 21:46
indirekt, tackar så väldigt mycket. det värmer. Tack för att ni tog er tid.
Lyricist
2007-02-06 10:57
uppish :)
Lyricist
2007-02-07 09:58
robbari, tack så jätte mycket. det värmer o det är kul att höra att det inte bara är jag som upplever detta utan att andra också känner igen sig. tack igen.
Otroligt bra skrivet! Jämt känsloflöde...
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Yeah, måste hålla med resten, skitbra skrivet faktiskt. Den dalar lite mot slutet kanske men overall är den skickligt skriven. Du fångar känslan bra i texten.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Otroligt bra skrivet.. :) längtar efter audio av dig...
Lyricist
2007-02-16 09:46
crew, Tack så jätte mycket. stukad, Tack så jättemycket, det värmer. Gorri, Tack så jätte mycket. fan vad glad jag blir. jodå, det kommer snart jag lovar. Om jag vågar :*
Sånna här feta texter är absolut värt varje liten kommentar den får. Så jag ska ge fet kritik nu.
Ensamheten har smugit sig på Och fast det varit varmt så har jag frusit ändå Riktigt skön inledning jävlit fint innehåll här inte heller så rimfokuserat. Utan satsar mer på innehållet jodå imponerande.
När jag själv vandrat runt ett tag Och funderat på hur någon kan vara så underbar Följer upp dem 2 första raderna med en sån här härlig rad. Det va fint som fan faktiskt, du skriver på ett annorlunda men endå härligt sätt. Kan inte riktigt förklara men skitbra. Alla gånger jag stirrat mig blind På foton av oss när tankarna virvlat omkring Du följer upp den första raden här jävlit bra tycker jag. Riktigt bra andra raden är tight som fan. Underbartoch undrar hur det sett ut om en snar framtid Om det fortfarande varit du och jag föralltid Finns inte mycket o klaga på här rimmet kunde varit lite mer komplicerat. Men inte för mycket, Ingen rad som sticker ut men den är bra inte dålig alls,men inte lika bra somd em där uppe.
Ibland kommer svartsjukan förstås Speciellt när jag minns hur allt sluta för oss 2a raden är riktigt tight, fint hur du fortsätter o lägga det snyggt hela tiden. Jo det ser riktigt bra här också, inte så svår rad mer lätt o soft. Då bildas det en klump i min strupe För min obetänksamhet gjorde mig så dum i huvudet
Båda raderna är riktigt tighta, ingenting är fel här alltså. Allt sitter så jävla rätt sjukt bra alltså duktig är du som fan. När jag ligger vaken utan sömn om natten Och min mage höjs i takt med.. Alla andetag jag tar, som gjuter blodet För att du inte är hos mig.. Ja detta va ett bra stycke som beskriver mycket faktiskt. Du gör det på ett snyggt sätt som vanligt. Tight
Saknaden överväldigar min inre styrka För utan dig känner jag ingen lycka Den första raden är djup och riktigt fin diggade den som fan. Andra raden är inte likabra men den är endå bra. Ser väldigt bra ut när man läser dem trots allt, Fint rim desutom. själv sitter jag, lämnad kvar.. Och plågas av min längtans krav
Najs ser väldigt bra ut.Det finns mycket som jag skulle vilja Men jag önskar mest att jag kunnat ringa Raden ser väldigt bra ut, Men vet inte vad det handlar om vem du skulle ringa osv. Men antar att det är han Loco Chaos av vad man hört. Men som jag ser den såg väldigt bra ut.Alla stunder jag velat, höra din röst Somna i din famn och vakna på ditt bröst
Detta beskriver du väldigt bra, tex hur mycket du sakna han osv. Det är fint, snyggt innehåll desutom. Du gör det tight, första raden va härligast. Men båda va förbannat sköna.Jag undrar ibland om det var dom som vann över våran kärlek, men jag kom fram, Här tycker jag du kommer lite fel ut för första gången i texten, eller är det jag som är ute o cyklar. Jo alltså raden jag undrar ibland om det var dem som vann? jag mena vilka är dem?.Kan ju vara snutar haha eller nått jag vet ifan. Nej men annas helt okej sämsta i texten, men endå helt okej. till att, så länge vi älskar varandra Så kommer det, bli en lättnad att andas
Tight rim faktiskt nog det skönaste rimmet i hela texten. Raden va sjukt tight även den den andra barsen va härlig som fan. Bra innehåll osv allt va perfekt här.Men du kommer tillbaka, hit till mig För att dela mitt liv, så att vi blir ett Nu kan jag känna lyckan, för nu är du åter min Och nu strålar vi två starkare än någonsin Orkade inte ge kritik på varje rad längre finns bara en sak o säga om slutet TIGHT. Den sista barsen va nog den skönaste av dessa 4 riktigt bra slut grymt.Texten Jag är grymt imponerad av detta, och det säger jag inte bara för att du är tjej. Jag vet att tjejer kan skriva och göra låtar också. Texten är riktigt skön rakt igenom ser knappt nått fel jo jag hittade ett fel. Men det va inte så farligt rimmen är trots allt ganska sköna fast det inte ser ut att du lägger så mycket energi på dem. Det är ju innehållet som är det viktigaste i sånna här texter ju. Och innehållet här va riktigt grymt faktiskt, Du är duktig inget snack om saken. Betyg 9,0 av 10
Robin (G_Lee)
Oj, Kul med kvinnliga lyricists, förvänta dig dock ingen särbehandling, åtminstone inte från mig Jag anser att texten endast är skapad för att fylla sin funktion, vilken huruvida du lyckas med det är därför omöjligt för mig att svara på. Det enda jag kan göra är att försöka applicera texten på mina förhållande etc och se om jag berörs. Och visst kan jag relatera i de styckena texten inte är en personlig tolkning, det som avgör huruvida sådana här texter råkar ut för ett platt fall eller inte är den personliga åskådningen, vilket jag tycker lyckas bra med. Dessutom använder du dig av ett övervägande snyggt språk med vansinnigt enkla tolkningar vilket inte alls blir en pjåkig ingrediens Jag tycker om texten till viss del men viktigast av allt respekterar jag din talang och potential Peace
Lyricist
2007-03-22 20:57
G-Lee, tack som fan, det värmer om hjärtat. härligt att höra och schysst med kritik. Keep it up. taktbar, tack så jättemycket. Jag förstår ditt resonemang!
Bra skrivet, kan inte riktigt relatera till sånna här texter, men du verkar ha fått ner en känsla, och gjort det bra Alla andetag jag tar, som gjuter blodet För att du inte är hos mig.. Här skar det sig i rimmet, uttalas inte o:et i hos starkt, och i blodet med svagt? Aja, bra text. Känns som nattkrig, fast med flerstav, och då är det inte dåligt.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Lyricist
2007-05-14 10:31
Mvh, tack så jätte mycket, nattkrig är enligt mig whoa's djupaste lyricist, så det tar jag som en fet komplimang :) håller med dig, angående rimmet där faktikst.. dede, tack så jätte mycket. detta värmer verkligen.
Fan vilken fin text , men är ni två tillsammans nu igen eller hur står det till ?
Lyricist
2007-05-14 12:36
natthaly, tack så jätte mycket, jaa det är vi :)
va sött :) jag hoppas på samma sak med mitt ex å. svartsjuka och skit förstör som fan. vi har inte träffats sen nyår och inte pratat sen i slutet på februari .. men de verkar som om vi hittar tillbaka lite steg för steg nu .. Hur länge har ni varit tillsammans ?
Lyricist
2007-05-15 22:19
Tack så mkt, det värmer :) Vi har varit tillsammans i nästan 3 år :O och han sitter i fängelse nu :(
Usch , fan va jobbigt :/ jag känner nog till den känslan men det är kanske inte samma sak. Mitt ex bor på hem med LVU. Vad sitter han inne för ?
Lyricist
2007-05-16 19:47
natthaly, jo som fan, vi kan ta det i pm. JeEp.... , tack så mkt, det värmer!
Lyricist
2007-06-27 21:45
om någon inte alla redan kommenterat den här redan så skulle de vara kul med ännu mer kritik eftersom jag själv tycker denna texten är mysig.
feett go text du dragit ihop här!
0 523
Lyricist
2007-07-03 14:36
Grabbenpåmicen, tack så mkt, det värmer!