Jag skrev bara...
Japp, jag skrev bara och det här resultatet. Jag har inte finslipat det något men tänkte lägga upp det och höra vad folk tycker om det. Pejs
Tiden sparkade ner mig, det var dags att fighta normen Lika knäckt som wasa ställde jag mig upp igen och blåstes bort av stormen Nu jag dunnsar ner igen långt bort, det kan kanske vara är i Kina Faktorerna för fina, en mental fission av hjärncellerna mina Febril - och fylld av fiktiv fatalism Ställer jag mig upp igen och ser ljust på livet jo men ja visst Att finna meningen med livet är inte lätt, det kan jag säga Man låser in sig själv i tankar och blir brutalt skändad Och där står du och gråter nu min vän Jag är inte lika svag som dig - jag var mig själv Och nu säger du att jag verkar ta det väldigt lugnt Snälla, du har fel. Tänk efter och känn dig dum Börjar du inte fatta blir det anatema på livstid och på bekostnad av ditt eget enfaldiga liv Bete dig människa, väx upp och sluta lek abnorm annars sänker jag dig utan som helst valfri strafform
Jag kan skriva en livs epos på några rader, och jag skiter i vad ni säger men tänker ni stanna eller gå - det är det ni som väljer det här bortkastad tid som en halvkass livs revy Och du hamnar på första sidan och resten av sidorna med Att du inte är motiverad det kan ingen ändra på Men se mig hellre i ögonen och låt mig säga ''Slå'' Ditt universum består av omedvetet debila tankar Du måste se till att besegra motgångar och börja andas Dom du tycker om ska du respektera, ja till och med indoktrinera Men mig har du bara provocerat - ja vad fan, med mera Dom dåligt utvalda ord du ger mig, finner jag ingen relevans i Men svara när jag pratar med dig, du lider inte av konstant afasi När dina svarta tankar försvinner, då har du lärt dig en läxa Jag själv kommer att se på er i rad men kommer bara säga ''Nästa, nästa'' När dina svarta tankar åter försvinner så blir det ingen novation Då står du där på egna ben och tänker tillbaks... ''Idiot''
DU är en grotesk person så du kan kalla mig vad du vill Men försök inte lura mig ty jag kan dig innantill Försök tryck mig till gränsen tills jag trillar ner Du kan inte, du är som en enuck du har fan inget att komma med Sikta framåt, se det ljust. Ge mig förtryck och förakt Hellre det än att du är kvar där, ack, ack ack Men stå kvar där du, det här är inga råd jag ger dig Det är mina egna ord jag skriver, och jag vet att du ser mig Men du gör som du vill du kan sitta å sittra, vittra bort eller ta min hand så ska jag visa dig något du aldrig har förstått Lyssna på mig jag är inte kontinuerlig Du har fått dina channser och det blir inget dakapo DU kan följa med mig nu så får du se en ljusare värld Se att det var ingen som ville ha det så här Eller så kan du stå kvar och dränka dig i okänt fluidum Då skrattar jag åt dig, och du ter dig skitdum
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|