eki - inget verkar stämma !! vers 2 klar
inget verkar stämma/ sitter här hemma nynar på en stämma med block och en penna tankar strömmar upp minnen blir de förlutna hjärtat bankar tuft känns som de vill sluta samma sak varje dag minnen från min gamla stad försöker muntra upp mej själv och leka glad klart ja saknar dar i hjärtat har kvar saker som vi gjort ända sen vi var barn bläcket rinner ser rader dom försvinner blockets sidor blir bara mindre o mindre känns inte bra där inne men lever me detta livet de spinner hittar inte det rätta ett spår som jag kan gå på, utan nåra grader en livsstig som tar dej till perfekta staden men nu lever med minnen som sitter fast där inne och tar mej fram tillsammans med kalla vinden Jag saknar "rudolf" ja saknar fan i mej raffe för dom har jag kännt ända sen ja va knatte
sprang längst wettelin dagar och nätter mina minnen med "rudolf" fan de finns inget bättre känndes sen grunden "rudolf" oxå sen ja va liten "rudolf" har ja oxå kännt när vi spotta musiken "rudolf" oxå en sån där halv invandrare såg man snuten han va den inblandade för de e mina vänner sånan nära man känner softar och hänger tills något vilset händer ofta där vid rondellen ciggen dom bränner andra inne i cellen som våra känslor känner men sånt är livet lärt mej de för givet klart de svider när ens bröder lider andra pundar hårt ute efter pengen tycker det är svårt var me på reffrengen ccccommmmmeeennnnt ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|