Noodle/ Solsken och sorg, ösregn och lycka
Solsken och sorg, ösregn och lycka
vissa ser inget när dom springer i iver medan en del tar för givet att dom hinner i tid vissa sitter i bil, ser livet schvischa förbi medan andra kanske inte ser nåt då de vilar i frid jag vet folk som uppskattar kvällen till en vinternatt men även gillar hålligång till mornen kommer visst är det då så att det är tämligen intressant att personer blir mindre ju närmre horisonten dom kommer vissa hoppar från tak medan andra kopplar av, en del kommer hem till frun som frågar,-hur var jobbet idag andra föder ett barn som kanske dör i stad som ligger precis på gränsen mellan öken och hav vissa bryter kontraster, byter kontakter, går hem till fönstret där det alltid lyser på natten på lyset på natten,-vissa testar sitt ölasinne samtidigt som en grupp försöker krossa den röda linjen somliga tappar livsgnistan på vägen till målet medan en del pratar om varför vädret är dåligt en del tar sin chans medan vissa tar andras -Låt oss hitta varann, skaka hand och hissa flaggan Du och Jag, vi är båda gjorda av samma skrot och korn oavsett hur vi ser ut ovh var vi vandrar på vår jord Vi och NI, vi är alla bröder och systrar på gott och ont, i solsken och sorg, ösregn och lycka
Du och Jag, vi är båda gjorda av samma skrot och korn oavsett hur vi ser ut ovh var vi vandrar på vår jord Vi och NI, vi är alla bröder och systrar på gott och ont, i solsken och sorg, ösregn och lycka
http://www.myspace.com/noodlestyle
|