Du Och Jag Idag..
Jag vet.. många flowmissar i texten etc. Klockan är 04:00 och skrev den på cirkus en timme med en beat cirkulerande i huvudet. Och jag tillägnar denna låten till en speciell person. Ska droppa den tror jag till en av Kaggen's beat, props.
Alla ev. missar rättas till imorrn, aijt?!
--------------------------
Du vet... jag saknar de vi nästan hade..
Ja, du vet vem du e..
Jag kommer ihåg när du log emot mig// Och när du faktiskt togs ifrån mig// Vi hade ingenting, de spelar ingen roll// För allting försvann, hade ingen kontroll//
I famnen på nån annan, rik som ett troll// Jag känner mig tom, precis som siffran noll// Vad gjorde jag för fel, jag ber// Att en dag rättas allt, att du ska se//
Jag vill så gärna tro, allt ska bli bra// Kommer aldrig hända, aldrig du o jag// Likabra att dra från stan// Glömma dig och mig, den dan//
Då du och jag träffades, fan va jag va gla// Kommer aldrig glömma när du sa// Bara du och jag, i hela världen// Sen kom dimman, och du följde me på färden// ---
REFR:
Kommer :o
--- I remember when you and I were together// And you flew away just like a feather// When you and I sat by the stairs// You cried, and I whiped your tears//
Got no words, so beautiful and young// Gosh, I miss the smell, the tounge// And when we sung, among the crowd// Now your gone, like a passing cloud//
I know you dont miss me, and I miss you// So i blow a kiss for you in to the blue// Im stuck on you, just like the strongest glue// If I only knew what I was about to get into//
You broke my heart, and wont repair it// Now I choke, and I cant bare it// Its unfair, why cant I stand it// Share it, the feelings that I feel//...
--------------------------
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|