Martiiin - Drömmen & Nått annat !
Vaknade upp, tänkte till, vad var det som hände? Var det än dröm? - eller var det vinden som vände? Det var nog en dröm, för allting stämde till tusen För allting var underbart & det hände i ljuset För när du var där, så lös du upp min tillvaro Perfekt, det räcker inte men jag försöker finna ord Varför kunde inte drömmen varit sann - för i drömmen var vi kära Jag vill bara hitta dit igen & känner att sömnen är nära Bara somna om & drömma mej bort, till det landet som inte finns Saknar det redan, att få hålla den handen som jag minns Att få se ditt vackra hår & pussa dina vackra kinder Men det var en dröm.. här i vanliga livet finns det andra hinder Jag vill tillbaka, jag längtar efter sömnen Jag börjar skaka, när jag tänker påå drömmen När det var du & jag, och vi hade allt det där Men nu är jag kvar, och jag har inget här Jag vill tillbaka, jag längtar efter sömnen Jag börjar skaka, när jag tänker påå drömmen Jag är här igen, tillbaka på ruta ett Mitt liv , det har då alltid lutat snett Men just då, de få timmarna jag inte var här Det var just de timmarna, som jag var kär Men om jag skulle hittat en ande & fått 3 önskningar Så hade du fått alla 3, för du är min drömkvinna Jag tror jag är här igen ! Det kan inte vara sant Där är hon, flickan i mina drömmar.... Min söta prinsessa, Jag Älskar dej & Saknar dej "Martiin" Det är frukost, FAAN JAG VAKNA!! NEJ!!!
Kommentera om vad som jag bli bättre /sämre tack!
Sluta lev på alla gamla minnen.. Saker som var, men sakta försvinner.. sluta lev i det förflutna för tider har förändrats.. tryck på DELETE.. för det är så du har lämnats..
Till en polare som jag inte hänger med längre.. yeye
Kommentera gärna ! vill bli bättre =)
FreD!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|