Simpo - Jag vill rimma som..
Jag är inpluggad som en dataskärm // beter mig lite som skitungar från Hagaberg som snott spritburkar får en mataffär Sådana som slår dig tills ditt blodomlopp fått motorstopp & sen spelar in uppföljaren på School Of Rock med Olof Borg Då när du tar en sak i taget som kortfattade folkdansare & snart är du konsthistoria som borttappade konsthandlare Så jag tar över ditt konto i Danmark & när du löser korsord i Lappland, skickar jag ut bombhot till Bagdad Du ser allt från den ljusa sidan men beter dig som en pessimisst så jag står & pissar dig i halsen, tills du dör av vätskebrist & jag är lika störtsäker som en stridspilot i din swimmingpool på att du sitter & super med Kristian Luuk på nån innekrog Sen hamnar ni hos dig, för att se på Rocky 2 men kom ihåg det blir inget Gott Nytt År om du har fått Kondylom!
Jag vill rimma som Kammel & Djureri men istället så spelar jag The Sims 2: Uteliv Jag vill rimma som Chompa26 & Punishment men istället så har jag en hyffsad andedräkt Jag vill rimma som Jågurt & Zteve-O men istället tittar jag på "Finding Nemo"
Jag vill vara fet, då menar jag inte som Tedborgs fett för jag kommer med rimliga priser som NetOnNet
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|