Maximum - inatt
ännu en natt..
kämpar mig fram med invecklade tankar som sätts i brand när jag tänker skarpt frågor jag ställer i tystnad o tomhet lägger korten på bordet tills jag har slut på min kortlek .. tomhet.
ensamhetens innebörd har nu växt sig fast och det innebär att ingen ser elr hör vad jag säger inatt sekunder, minuter, timmar passerar.. jag blundar o tänker på dessa minnen som jag vill radera men som dyker upp ständigt, jagar mig mot klippkanten jag försöker med en omväg men minnena springer ifatt mig vad ska jag göra nu? vad ska jag ta mig till? sätta mig ner o skriva ord om förlorade saker som har varit mitt? eller ska jag bara försöka ignorera dessa ångerfulla stunder eller riskera att få det sagt och bli knuffat ner för sluttningen?
ingen ger mig svar.. ingen ser mig idag, eller inatt jag känner mig kall .. det känns som ja kanske borde tänka på annat men det är svårt när man är ensam om natten
precis, där har ni innebörden ingen ser mig, ingen hör mig
i väntan på vadå? ännu mer sorg och svek? en väntan på något mera dåligt som kmr ske pessimistisk, ja.. men vafan, trots att jag inte har nå facit i hand så vet jag vart vissa vägar leder och vart jag tar mig fram
så, hur kmr det sig, att jag står så stilla? att det varken går att gå eller springa...
antagligen chockad över faktumet att jag för första gången fått någon att fatta mig inatt,.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|