kör aldrig full.
Blåljus, sirener och samlade människor Står lutade, i ring, runt någonting En känsla, skakning, det går inte att beskriva En mur som byggts upp men som ingen kan riva
Jag famlar mig fram, vill se vad det är Som häpnar förför, människor förgör Ser ljuset från bilen, ljudet av en tuta Ser hur hon ligger, krossad ur en fönsterruta
Det ljusa långa håret vajar lätt i vinden Blonda lockar färgats röda, de andra i bilen... också döda Blåa ögon som släckts, vaknar aldrig igen Får aldrig mera chansen att uppleva friheten
Känner en lätt bris, segla förbi min kind Sakta vagga mig i ro, får mitt hjärta börja tro Finns det änglar så finns de här De är så nära - de ligger där
Ambulansmännen lägger den döda flickan på en bår Bär bort de andra två, en tredje lever men kan inte gå Hans liv är förstört, han har bränts som på bål Han körde rattonykter, med droger och alkohol
Tre människor miste livet, en flicka och två därtill En familj, ett hem, ses aldrig mer igen Pojken blir lam, kan aldrig mera gå igen Han kan fly från tankarna - men aldrig sanningen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|