KSML - MSN-Session
KSML - Knasiga Sär Med Lasergevär bestående av Lambert och Remzie
Vi slängde ihop en MSN session häromdan, ta det inte alltför seriöst, då vi båda två var påverkade av någon okänd substans.. En del fyndiga rader. Vill inte höra kritik som "Keff" eller "Wack", då kommer jag söka upp er och utföra en obehaglig pålning
Båda 2 (kommer inte ihåg vems som e vems) LT to da rem-zi rullar in för vi har skateboards o det har inte ni, ha! LT to da remington, kickar session, men först en fetingbong vi ger er en örfil och ni dör i förtid vi har båda störd stil, som 4 EMO's i en röd bil och dör ni bör ni börja ett nytt liv, som en buddhist jag gör som JNI. och blir florist Remzie: jag skiter i florist, jag ska bli herbalist, och odla mina egna droger tills, jag dör ehm dags för oss att visa vem som bestämmer, upp med era händer! bryt bröd med era fränder, o bryt nacken på era fiender ... ehm Båda: vi e lika poppis, som majs i micron ni e lika loppis, som emo-flickor vi har stora fickor, ni med, men ut-och-in har man inte pengar till horor, får man dra sitt eget skinn klart du kan ta en vinst, fastän du aldrig provat och även om du prova, skulle du bara förlora och steppar du upp scenen sen, och snackar om din klene lem drar jag upp min feta kuk, och du skriker ut, helt sjukt! LamberT: vi diggar SNOOK, och vi är var vi kommer från / Ni ligger fot-mot-fot, och samlar på pokemon om om ni mot förmodan skulle vinna, är det myteri, som när kaptenen får simma. Remzie: du är lika mkt skit som en full toalett, och din nivå är så låg att du kallas för glocalnet! LamberT: ni blir inslagna, som ett paket vid jul vi blir blindgalna, som när en get får kuk jag röker bort mitt minne, som en brinnande dator du blir rädd och ses springande på gator Båda: vi glider runt i, en bil med skunk i, struten i handen, snuten i nacken, vi bor tiorummigt och allt e lide flummit! Remzie: jag har fyra brudar, som ligger o väntar på fyra kukar, dom tigger o flämtar men jag har bara en, o den räcker men vill du vara med o dela är d bara o komma min vän jag e så het att jag fryser i jordens mitt o du ryser av välbehag när jag droppar mitt shit Bonusrad!: små troll i mitt hyve talar om pengar och karriär det leder bara till brydar, hellre slängar än besvär vi lever i en skyddad värld, och alla vi har svärd lyckligt ovetande om knasiga sär med lasergevär!
Pz Out!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|