Dynamic dissin'
Adderar tankar med ord till ett par rimmande rader Resultatet blir en fet diss o en massa svimmande damer / Efterlängtad jul på ingång i alla hus och stugor Konung Hateff är tillbaks så håll hårt i era frugor / Gudomliga krafter som skapar avundsjuka överallt Förvandlar stenar till blommor o skapar värme där det är kallt / Räddar prinsessor ifrån drakar, jag är hjälten i din saga Får tvivlare att be, blinda att se o gör bodybuilders av de svaga / Krossar allt som kommer i min väg så du borde ta avstånd Medans du spegelrunkar har jag strippor runt min flaggstång / Du valde fel kille att battla, jag skriver här ditt avskedsbrev Ger dig bröstimplantat och skapar en fitta av ditt skrev / Slutför operation "Sådan moder, sådan son" och flabbar Synd om dig när du nu får blickar ifrån stans alla grabbar / Damer o Herrar, Hatman har återigen laddat ordkanonen Helt utan spärrar, freestylar och visar vem som innehar tronen /
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|