Simpo & Vikkee - Hej Sebbe <3
Vikkee Vet ni hur många wannabe's jag kan nämna på rak arm? 11 170 stycken och då är det mer än 11 som saknas Kalla mig flexibel, och jag bitchslappar dig med pungen så efteråt så går du hem med munnen, efter dig.. Vissa kallar mig för fartdåre för att jag gillar att driva och ni kallar mig Victor fast än mitt nicknamn är diva Jag hatar din musik, den skapar bara tinitus vi åker Mercedes Benz, när Neo beställer minibuss Vikkkeeee, från Sundsvall till Stockholm och din senaste skiva lätt som ett hundskall i London *Gnyyyyyyyyy*
Simpo Simon says, fuck off and die, och du är död på kuppen för du är han som går in på google och söker trubbel Haha, du fattar väl att du står mot hiphopens tyngdlyftare säger han som fått din syster på fall, i sin lyxkryssare Sebastian, du skulle inte spela maffia för konsollen gick upp i rök som dina planer hos Skandia Vill inte ens gå in på din kassa viljestyrka för senast du hade sexproblem tog du hjälp av din lillesyrra Eller när du skulle plocka mig själv, din fitta du tog med 4 andra för att kunna hoppas på bättre lycka Skäms på dig, du skulle aldrig ens vinna lika troligt som om det skulle vara manligt att ha fitta!
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|