Fegon & Hundra12 - Det är inte lätt när det är svårt
FEGON
Det var synd att hela sverige fick se att en dansstjärna släkts när jag bangade från FloorFiller pågrundutav tandläkarskräck Jag hör snacket om att valen lovar att någon ska sänka skatten Så jag är ute varje dag på de sju haven och kämpar vid ratten snälla ge mig hedern tillbaka, lever som att varje dag e´den sista kan någon ge mig en karta?, för jag hittar varken val eller kista Hörde sagan om Jack o Bönan men trodde det var en rebusjävel för varför ska han försöka klättra upp i himlen på Jesus släde? Killar som skryter om vänner i USA o hur dom bjuder er på kaffe men se på mig då, jag har tillochmed sex stycken USB-kontakter Är inte det mycket bättre? men de får jag nog aldrig förklarat för du köper inget jag säger som om du vore handlingsförlamad Seru? jag har också fattar konceptet på hur man skriver liknelser och att motsatsen till vad döden släpper ut är vad livet innebär? HUNDRA12
Min tankeverksamhet låter som om jag poppar popcorn... när jag är hungrig plockar jag ut mina linser & kokar soppa på dom Röksugen som fan, kör på sparlåga & fyllt käften med fimpar, väl på kiosken köpte jag en baguette, som omväxling till limpa Gav mej sen en stöt, sen satt jag i ett träd & agerade kråkbo efter det tog jag mina sista pengar, och köpte mej en plånbok Diskuterar med mina kvalster, debatterar med mina tandtroll tänder sedan eld på min räkning... *POFF*... en brandpost! Vet ej varför; ibland när jag agerar så slår min hjärna Alt+F4, framför allt på rodeos när jag entrar ridandes en hästmyra! I filmen Antz leker jag amiralen... Mitt familjeföretag går som på räls!; Fegon har redan köpt 165st luftgittarrer av mej! Du kanske tycker att jag är knäpp i huvet... men jag har brutit ena benet & bryter även det andra för att jämna ut det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|