Racapp - Dummaste texten
haha , detta är den dummaste texten jag skrivit, äeh, äeh är man uttråkad på en söndag så är man..
drömmarna växte när man dunkade bläcket börja sjunga te reffsen istället för att runka i hemmet flesta bruka drömma på kvällen, jag undra istället börja pumpa inälver, med tungan i käften hata dumma dyslekter, dom är töntar som resten Vi var unga i släkten alla låg fulla vid bänken skaffa mörkare händer men jag blunda därefter strunta i länken med den glömska flickvännen när hon sumpade träffen, för pundarn på kvällen så jag lunka kring stället och gjorde punka på däcket tills han kom ut, iklädd med pushade märken hundarna skäller, såg till att båda blev stumma i käften jag och min vänn blev dömda därefter, fick följande läxer men de kunde vart värre, kunde vart bundna i cellen har sexhundra-en texter i mitt dumma skrivhäften rappade, upp med era händer, så gungade hälften levde i kungliga västern, tills vi mötte den töntiga hämnden de kom, 3 stycken, de var rätt tunna i kretsen de knullade festen , han hade skumma fitt vänner me väster och deras batman utrustade bälten dom var fulla, dumma, den ena råka skjuta sin kompis den andra sköt tillbaka, det hela slutade konstit 4 var skjutna, men fanns fortfarande levande omkring det hela kändes som om gud spelade bowling undrade lite, hur fan kan vi överleva en stormvind texten är rim skit, inte så att den menade nånting!
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
|