Radikalo - allt är skit
Andetagen som förut hördes i mina öron har tystnaJag känner vibrationer från marken och jag blundar och lyssnarLyssnar på ljudet från mina hjärtslag och snyftningarnaFör jag kommer ihåg hur du gav mig sköna rysningarVarje gång du rörde vid mig så jag blev jag ”touched by an angel”Och jag trodde att du alltid skulle vara bredvid migMen tydligen så hade jag fel och i mörkret försvann ljusglimtenJag försökte men du försökte inte,Nu vandrar jag ensam och oälskad fram på vägen varje kvällFörsöker glömma men tårarna rinner och jag vandrar självI dina fotspår som är kärlekens tecken, jag söker hjälpMed inget att förlora fortsätter jag att vackla framåtOch jag vill bara att jag ska vara någon som du vill ta hand omFör just nu så bildar tårarna fötter som stampar på migFör min största önskan är att omfamna digMen den önskan är så gott som bortblåstDu ville vara ensam och nu har du fått det såSå jag hoppas att du är lycklig och klarar dig braFör jag är ensam och jag ska vara försöka att klara avAlla påfrestningar som kommer krossa mig igenDu tog fart och ryckte fram och sparkade ut mig ur himmelenNu är jag nere på något som kallas jordenJag söker stressad efter dom tre ordenSom kan få mig tillbaka till dig, men jag hittar dom inteSå nu vandrar jag i tomma intet och letar efter ingetOch allting har gått i spillror, jag tänker på minnenFör det är väl dom jag lever för nu meraMinnen som bara får mig att gråta meraJag älskar dig och du lyckades ändra på migOch om du någonsin ångrar dig så ska jag vänta på digFör nu regnar tårar i form av regnet som piskarOch jag vill ut ur den här ensamma kistanSom du la mig i, när du bara stackSå jag försöker ta ett kliv, men allting brast..