Joto & Neobica - Lösningen stavas Kollektivt självmord
Neobica Svarta är idioter, såklart ni blir hatade Kolla på MJ, opererade sig för att bli smartare Det borde ni också göra, fast på ett annat sätt Och när den tanken slår er tar ni livet av er samma kväll När ni sedan gjort det kommer era familjer tacka mig För en sak är säker MJ gjorde det inte för att bli vackrare Stackars dig, du ljuger så jag får lust att knocka dig hora Invandrare tar våra jobb för att du blev mobbad i skolan! Ärligt talat nu, får inte talet att gå ihop ge mig då svaret Hur fan kan man ha arbete när man lever på staten?
Joto Ja, att mobba invandrare, det är ju småcoolt? Ska det vara svart på vitt eller vitt på svart? Själv föredrar jag gråton. Alla vill ju ha ett jobb, så rasister går fram med machete och skär ihjäl invandrare för att dom "stjäl deras arbeten". DET ÄR INTE SANT! Ni borde hoppa från broar för ni rastistsvin hade också kunnat vara där om ni inte skolkat från skolan! Ni är fula! Ni ser ut som en mix antiloper och Alice Cooper efter att ni blivit gul- och blåslagna.. Ni är ju trots allt patrioter..? Inte nog med det, du rappar men kan inte ens rappa i takt.. Du är nog det sämsta exemplare på en wannabesvart! Sen när spelar hudfärg nån roll? Det finns ingen jävla regel! Så jag kommer SVARTKLÄDD till din begravning...
Neobica Jag älskar ironi, fyfan vad jag hoppas på krig i sverige Bara för att se dig vara tvungen att fly från hemmet Till typ Egyten och bli hemskickad tilll strid istället Bara för att märka att kriget blivit värre Troligtvis tyckte du att detta var jävligt skoj Men jag tror snarare att du är för dum för att ha lärt dig nått För hat skadar, och offren kommer bli flera Eftersom jag ska mordhota din morsa för hon är prostituerad Utlänningar begår brott och medan du bara vet följderna Så vet jag orsaken, den stavas inte hudfärg utan underklass Idealet för oss är ju att vara så helsvenska Jävla pucko, du kan ju förfan inte ens stava till medkänsla Om vi löser problemet då?? ja det kommer bli rätt coolt För det finns bara en lösning som stavas kollektivt självmord
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|