Martiin - Fly_Guy, FlygHärifrån ( DISS!!! )
Fly_Guy han går åt sidan när Martiin dansar fram För jag är dödsfarlig & mördar likt en pansarvagn Han ser ut som en transa & när han är allvarlig så flamsar man Så fort en nybörjar tönt vill battla , ja då chansar han WoW, du har några vinster, men dina rader håller ingen klass jag är sinnes kall & jag vinner allt för jag är finger vass För nu när jag droppar det tungt händer det Saker i landet För både Göran P & kungen jämför mej med Lasermannen tredje gången nu , försök du att spotta bättre Men alla vet att du, både ser ut & rappar som Lotta Engberg Du glider runt på whoa, för du har inga vänner Nu har det svämmat över, du har nu nått dina gränser Du är en jävla flöjt, Du tror du är bäst på battla MYTOMAN! du har mer än 1 förlust, eller äru sämst på räkna ? Jag Lämnar dej död & kall, för du har mött din överman Jag är söt & varm, Snälla kom & smaka min högerhand Om nån tycker du är bättre än mej, då måste dem ha fel För din text är fylld med stavfel & jag krossar din gravsten För när du är död, så saknar inte äns din mamma dej Ahh, Bara kollar i min gb, kolla vem som spammar mej
HORA ! ....
Ge gärna lite kritik, men snubben är död ..
MartiiN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|