Manne - målar 1000 ord
här är lite blandade kännslor, va bara tvungen att skriva av mig lite.. handlar om en grej som hänt å hur man litat på folk, sen skiter de sig.. fick bla sitta i häkte i typ 3 dar...
kanske lite för personlig för att lägga upp här man aja gjort är gjort..
jag ville inte att du skulle fånga den maneten jag mena inte att du skulle rammla från planeten jag följde efter dig å sköts iväg då med raketen men störta lika fort och landa spetsad på staketn de va du å jag å jag va du å du va den som styrde mig jag skryter ej men vi kom ganska långt å jag lyser än jag fångar dig å låser fast dig ensam i ett fläktrum de blåser kallt å du får dyrka loss dig med ett plektrum du har ingen stans att gå för jag har snott dina sneaker å av pengarna du hade har jag byggt mig en iglo smärtan som du bar på har hammnat på min axel å jag vill ge tillbaks den men ja ramlade med saxen blodet som vi delar ska du få byta ut orden som vi renar ska nu få se sitt slut jag kan känna att jag blivt ganska lagom disträ men när du kommer å går blir mitt liv bara mer isär
är jag dum? fan ja har bara otur i huvet de är lungt för ja kan ta ditt ord om du ljuger jag stänger mina händer å knogarna vitnar har minnen som jag pusslar med olika bitar borde jag skrika men orden ger vika korten är lika ja ba borde bli nitad ja följer ett mönster finner relativa stigar vill inte tappa bort dig bara visa hur ja ritar ser ett papper som är blankt å de spottar du på har en tanke i min hand som jag fånga me hov jag lyfter på blicken ser ett rum med fyra sidor inga fönster utan mönster på tapeten som är sliten ett ljus i en flaska är det som ger mig liv men jag väntar på min aska för d e den som ger mig frid finner ingen dörr kan inte ta mig härifrån snart blir de mörkt å jag är fast i detta hål
ps: har inte kört nåt rättstavnings prog (dyslektisk)
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
|