A.A.W - God Jul I Stugan
Vet att det är 21 dagar kvar till jul men vi gjorde något kul iallafall. Det är vår egna jullåt, vi har gjort den lite mesig och rippad från annant. Men det var bara för rolighetens skull. Typ coveraktigt.
Orginell (Juleguden); Julen är kommen, här ska firas med Julemat hela släkten kommer på besök till vår huvudstad Det blir underbart, underbart nu ska vi se när Johanna visslar som en undulat Tänk att julen snart är här, snart är här det ska vi fira med varsin bärs, varsin bärs, varsin bäärs Barnen längtar efter sina paket, sina paket inget får komma i vägen då blir jag så sne Här ska barnen ha det så kul, ha det så kul nu ska jag sova så gott, sova så gott och vakna till Jul
Refräng (Julehook) Pepparkak, Pepparkak, se mitt pepparkakshus pepparkakor som ni aldrig har sett ska nu ligga på plåten och jäsa tills jul Pepparkak, pepparkak, se mig sjunga min sång pepparkakor som ni aldrig har sett ska nu ligga på plåten hela natten lång.
Simpo (Julegodiset); Nu ska vi två äta mat, äta mat barnen springer till julgranen i en jävla fart, jävla fart Tänk att ingen vill höra vår låt så vi skriver en text, om vad vi ska göra i år Texten är bra, texten är bra, den är super bra nu ska vi gå till bordet och äta våran Julemat Ingen kan, ingen kan, kolla på vår Jul, kolla på vår Jul den är så bra så Tomten stormar vårt hus Mat ska vi äta varje dag, varje dag, varjee daag alla vill äta mat, äta mat för det smakar bra
Refräng (Julehook) Pepparkak, Pepparkak, se mitt pepparkakshus pepparkakor som ni aldrig har sett ska nu ligga på plåten och jäsa tills jul Pepparkak, pepparkak, se mig sjunga min sång pepparkakor som ni aldrig har sett ska nu ligga på plåten hela natten lång.
Outro (Juleslutet); Chingelichong, dingelidong, internetbomb ingen kan förberreda sig för vinden är tjock Chingelichong, kom, kom, kom, kom vi reser till kalla städer bortom Stockholm
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|