Martiin - Lite Olika Tankar & Shit
Kan inte drömmen vara sann - för i drömmen var vi kära Jag vill bara hitta dit igen & känner att sömnen är nära Bara somna & drömma sej bort, till ett land som inte finns Bort från denna skiten & ersätta mjukis byxor med baggyjeans Jag kan se vad som kommer hända - en dag blir jag hittad skjuten Det är inte svårt att undkomma - för jag är splittrad till tusen Men jag är fortfarande ganska elak, fastän jag suckar & tänker Alla jag kränker & så många jag egentligen pucklar & sänker Jag släcker ner vissa personers liv - likt en vindpust Så lågan slocknar fort, sen smyger jag fram & ger en dödlig kindpuss Sen dra vidare på fest - dricker massa öl för att få känna ruset Ragga upp nån heting, sedan toffla för att få spänna på bruden Att jag lever kvar än idag är det mamma jag tackar För det är mamma som fått mej tänka på andra tankar Den dagen jag dör, vad spelar det för roll? För hela livet, det grenar sej en än gång
Min humor är på topp, precis som Mr Deeds ! Och Nazkar Lyric, håller samma klass som Leeds !
( kolla england championchip ;) )
pz OUT! Kommentera gärna =))
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|