I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ny version av en sjuk låt Magnatic feat Disturbed

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-11-28 19:27

ny version av en sjuk låt Magnatic feat Disturbed

vers 1

Vaknar upp med en spliff i min mun, huvudet känns fett tungt och jag känner mig fast långt ner i en mörk brunn,
i en psykos med röka som min narkos.
när jag röker känner jag mig fri när jag är utan så har jag fan inte nån energi, energi att komma upp till jobbet ett holländskt bageri.
mecka upp med haschet och mecka en fet, min hjärna är för tillfället en smet som lider av dumhet.
hittar på så mkt skit när jag är hög, (håll käften bög.)
det är för många som snackar skit i växjö stad har bara lust att starta ett blodbad.
man måste typ jobba för att få fitta, säg snabbt hora vad du vill så ifall du tackar nej så vi kan gitta.
tänker sakta om man ska ut ikväll, ger några slampor lite smäll, fuck that pallar inte röra mig sitter fast spänd i en säng,
nu är det nog dags, att det dödar mig.

ref
fast i en psykos jag vill ju vara kvar, sitter med henke fast i en bar.
häller i oss bärs,vi mosar er och gör köttfärs. tillslut blir henke sjukt pervers. jag sitter och pillar mig i rumpan,
medans danne har sin hand innan för en tjejs byxor och kallar henne stumpan. du är sjuk jag är sjuk vemfan är inte det.
höga som hus lider vi av dumhet.

vers 2

jag är henke det vet väll alla, jag och daniel är iskalla, sjuka som fan ser till att alla håller käft, annars cepar jag och blir fucking keff.
sitter och blazar med ögona röda, fan vad vi smöga, dagarna långa. danne vill bonga, men här i soffan sitter jag fångad.
jag vill bli hög, trög och stenad, det är ett måste om man ska snea.
jag hinner inte ens vakna upp ur dvalan, innan jag röker igen, jag har inte sätt staden utan att vara stekt på några år, sitter bara i soffan och röker och räknar får.
jag knäcker er totalt, spräcker er analt, jag vet jävla horer att jag är sjuk, så your fucking maggots why do you live on nuddels, why don't do like me (what do you do bitch) i fuck poudels hahahahha

(seriously what do you do)
i smoke, i drink, i piss in your mouth, shit on your head, make you lick my balls bitch.

(fucking retard)

ref
fast i en psykos jag vill ju vara kvar, sitter med henke fast i en bar.
häller i oss bärs,vi mosar er och gör köttfärs. tillslut blir henke sjukt pervers.jag sitter och pillar mig i rumpan,
medans danne har sin hand innan för en tjejs byxor och kallar henne stumpan. du är sjuk jag är sjuk vemfan är inte det.
Höga som hus lider vi av dumhet.

vers 3

ifall du bråkar med oss och du inte kan slåss, så kan du redan börja med att kalla oss boss, vill du bli lämmnad på gatan yr, fattar du inte, bäst nog att droppa din attityd.
nollan, fjollan en kille som gillar kuk, en bög som skulle knulla upp din buk.
spänd som fan går du på gatan, du vet att alla kollar på dig skatan. small, fall du vet att jag är kall, jag är lika sjuk som satan, tillslut ligger du där blodig på gatan,
står vid gränden där jag knäckte din brorsa är nu tillbaka för att spräcka din morsa. Vi skjuter, vi dödar , lägger alla kropparna i  högar, fan vad alla poliser är bögar.
Vi leker, smeker, steker dom som lever, spottar sen på era kvarlevor.
Vi lämlestar, förpestar era släkter, släcker er liv, vi är såna killar som

My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life.